کد خبر: ۱۴۵۹۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴

65 میلیون ریال پرونده تخلف در صومعه‌سرا تشکیل شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از تشکیل 65 میلیون ریال پرونده تخلف در این شهرستان خبر داد. 

محسن آهنی در گفت‌وگو با مهر افزود: از طریق سامانه 124 ستاد خبری 83 مورد گزارش مردمی طی سه ماهه فصل پاییز دراین شهرستان دریافت شده است.

وی اظهارداشت: براساس بازرسیهای بعمل آمده از واحدهای مورد نظر 33 مورد تخلف شناسایی و متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و درمورد بقیه موارد نیز تخلفی احراز نشده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا در ادامه از شهروندان گرامی درخواست کرد درصورت بروز هرگونه تخلف در زمینه های مختلف در واحدهای تولیدی و صنفی مراتب را از طریق شماره 124 ستاد خبری به این اداره اعلام کنند.

وی همچنین از عضویت 207 نفر از اقشار مختلف مردم در انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در این شهرستان خبر داد و افزود: با انجام انتخابات هیئت مدیره این انجمن و دریافت اعتبار نامه های فعالیت اعضا، برنامه های اجرایی انجمن بطور رسمی از سال جاری آغاز شده است.

آهنی گفت: اقدامات اساسی در زمینه تامین تجهیزات، افتتاح حساب، تعیین محل استقرار و ضوابط عضوگیری این انجمن در شهرستان صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: شرکت درجلسات مرتبط با موضوع فعالیت آن بویژه جلسات مربوط به تنظیم بازار و کنترل قیمتها از مهمترین برنامه های انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان صومعه سرا بوده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا یادآورشد: اعضای این انجمن در جلسات و کلاسهای آموزشی و توجیهی برگزار شده در استان حضوری فعال داشته اند تا زمینه فعالیت هرچه مطلوبتر این انجمن در این شهرستان به لحاظ آشنایی با وظایف و اختیارات انجمن فراهم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین