کد خبر: ۱۴۶۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۱

بهداد سلیمی: برای رسیدن به هدف سختی اردو را تحمل می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ملی‌پوش تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: برای رسیدن به هدفمان، سختی حضور در اردوهای مکرر و دوری از خانواده را تحمل می‌کنیم.

بهداد سلیمی در گفت‌و گو با فارس در آبادان اظهار کرد: اردوی خوبی را در آبادان پشت سر گذاشته و امکانات در این اردو به نسبت در اختیار ما قرار داشت.

وی در ادامه از شرایط حضور در اردوهای مکرر گفت و اضافه کرد: به این شرایط به خاطر حضور مستمر در اردوهای مختلف عادت کرده و مطمئناً با توجه به هدفی که پیش رو داریم این سختی‌ها را تحمل می‌کنیم.

قهرمان سنگین وزن وزنه برداری آسیا و جهان در ادامه از وضعیت آمادگی فعلی خود گفت و افزود: خدا را شکر فعلاً در وضعیت خوبی قرار داشته و بعد از آنکه به خاطر تمرین نداشتن بعد از مسابقات جهانی با افتی نسبی مواجه شده بودم این روزها در حال بازیابی دوباره آمادگی کامل هستم.

وی خاطرنشان کرد: شک نکنید که تمام تلاش خود را به کار بسته تا خود را به عنوان قوی‌ترین مرد جهان معرفی کنم.

سلیمی همچنین با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار می‌شود تصریح کرد: با توجه به اینکه این مسابقات سه ماه قبل از رقابت‌های المپیک لندن برگزار می شود شرایط خوبی مهیا شده تا با حضور در بازی‌های قهرمانی آسیا میزان آمادگی خود را برای المپیک بسنجیم.

وی اضافه کرد: مسلماً کسب طلای المپیک سقف آرزوهای هر ورزشکاری بوده و بنده نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سعی خود را به کار بسته تا روی سکوی قهرمانی لندن بروم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین