کد خبر: ۱۴۶۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۰

انهدام باند اشرار مسلح در کشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران از دستگیری اعضای باند بزرگ شرارت مسلحانه در کشور پس از یک ساعت درگیری خبر داد. 

سرهنگ حسین قاسم‌لویی در تشریح نحوه دستگیری اعضای این باند با بیان اینکه هر یک از اعضای این باند مخوف بیش از ۱۵ فقره سابقه در زمینه‌های شرارت داشته‌اند، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران پس از سه ماه کار اطلاعاتی مخفیگاه این باند بزرگ را در حومه یکی از شهرستان‌های شرق استان تهران شناسایی کردند. 

وی با بیان اینکه ماموران پنج‌شنبه شب در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه این باند شدند، گفت: از آنجایی که اعضای این باند مسلح بودند درگیری مسلحانه‌ای میان اعضای این باند و ماموران اطلاعات و امنیت شرق استان تهران به وجود آمد. 

رییس پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران افزود: در این درگیری مسلحانه که بیش از یک ساعت ما بین پلیس و اشرار مسلح طول کشید، نهایتا ۱۳ نفر از آنها دستگیر شدند. 

سرهنگ قاسم‌لویی با بیان اینکه از اعضای این باند تعدادی سلاح جنگی و مقادیر قابل توجهی فشنگ به همراه مواد مخدر مشروبات الکلی و قمه کشف شد، گفت: تعداد زیادی خودروهای مدل بالا و پول‌های سرقتی از اعضای این باند کشف شد. 

وی با بیان اینکه اعضای این باند در زمینه‌های سرقت مسلحانه، زورگیری، توزیع موادمخدر و مشروبات الکلی نیز فعالیت داشته است، گفت: هریک از اعضای این باند بیش از ۱۵ فقره سابقه شرارت داشته‌اند. 

به گزارش ایسنا، رییس پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران با بیان اینکه اعضای این باند در سایر استان‌های کشور نیز مکان‌های برای اختفا داشتند، اظهارداشت: در حال حاضر اعضای این باند برای بررسی سوابق احتمالی در اختیار پلیس قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین