کد خبر: ۱۴۶۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳

خودرو سال ۲۰۱۲کانادا (+عکس)

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اتحادیه خودرونویسان کانادا روز گذشته در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تورنتو این کشور، خودرو سال ۲۰۱۲ کانادا را معرفی کردند.

این اتحادیه خودرو در حالی خودروی هیوندایی الانترا را برنده این عنوان دانسته لاست که اصولا شرکت هیوندایی به دلیل اینکه مطرح‌ترین رقیب امسال آنها از شرکت کیا (زیرمجموعه هیوندایی) بود، این جایزه را تضمین‌شده می‌دانستند.

سه خودرو مطرح که احتمال انتخاب آنها از سوی این اتحادیه وجود داشت خودروهای هیوندایی الانترا، هیوندایی اکسنت و کیا اْپتیما بودند که در آخرین هفته ماه اکتبر به همراه دیگر خودروهای حاضر در نمایشگاه از سوی ۷۰ عضو اتحادیه خودرونویسان کانادا مورد آزمایش قرار گرفته بودند.

در این آزمایش‌ها تمامی‌اجزای خودرو توسط خبرنگاران مورد بررسی قرار می‌گیرند و سپس خودروهای سربلند شانس انتخاب به عنوان خودروی سال را دارند.

Steve Kelleher مدیرعامل هیوندایی در این خصوص می‌گوید: الانترا بهترین خودروی جدید ماست که تاکنون به بازار عرضه کرده‌ایم و من خیلی خوشحالم که خودرونویسان با این نظر من موافق بوده‌اند.

به گزارش افکار نیوز به نقل از خودروسازی،الانترا در بازار کانادا با قیمت پایه ۱۵۸۴۹ دلار کانادا عرضه می‌شود. سال گذشته اتحادیه خودرونویسان کانادا (AJAC) شورلت کروز را حائز این رتبه و عنوان دانسته بودند. {$old_album_146166}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین