کد خبر: ۱۴۶۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵

نظر کاتوزیان درباره ائتلاف با اصلاح‌طلبان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمیدرضا کاتوزیان سخنگوی جبهه صدای ملت(منتقدان دولت دهم) با تاکید بر اینکه لیست صدای ملت برای انتخابات مجلس نهم به اصولگرایان منتقد دولت آقای احمدی‌نژاد اختصاص دارد، گفت: ما به رفتارها و قانون‌گریزی‌های آقای احمدی‌نژاد به شدت انتقاد داریم.

وی با بیان اینکه عدم ثبات مدیریت در دولت احمدی‌نژاد به هیچ عنوان توجیه ندارد، گفت: در دولت آقای احمدی‌نژاد رئیس بانک مرکزی در حالی چندین بار تغییر کرد که در برخی کشورها حتی انقلاب هم موجب تغییر رئیس بانک مرکزی نمی‌شود؛ به طور مثال در آفریقایی جنوبی، رئیس بانک مرکزی قبل و بعد از آپارتاید تغییر نکرد.

کاتوزیان در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد جنس نقدهای اعضای مؤسس جبهه منتقدان دولت یکسان نباشد، تصریح کرد: در برخی مباحث مثل قانون‌گریزی نقدهای همه یکسان است، اما در حوزه‌های تخصصی‌ هرکدام از اعضای لیست، نقدهای متفاوتی دارند. مثلاً بیشتر نقدهای آقای مطهری به دولت به حوزه‌‌های فرهنگی مربوط می‌شود و یا آقای عباس‌پور بیشتر در حوزه‌های آموزشی نقد دارند و بنده نیز بیشتر به امور مدیریتی و اقتصادی منتقد هستم.

وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان منتقد دولت دهم هیچ‌گاه با اصلاح‌طلبان ائتلاف نخواهیم کرد، گفت: بحث ما تنها به عملکرد دولت آقای احمدی‌نژاد مربوط می‌شود.

سخنگوی جبهه صدای ملت با بیان اینکه جبهه پایداری منتقد دولت نیست، گفت: جبهه پایداری تلاش می‌کند آقای مشایی را از رئیس‌جمهور جدا کند در حالی که آقای احمدی‌نژاد اعتقادی به این جدایی ندارد. لذا جبهه پایداری را نمی‌توان منتقد واقعی دولت دانست چراکه اعضای این جبهه هنوزهم دولت را قبول دارند.

به گزارش فارس، جبهه صدای ملت برای حضور در انتخابات در لیست تهران خود14 نامزد به سرلیستی علی مطهری تعریف کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین