کد خبر: ۱۴۶۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۸

درگیری در دربی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته پانزدهم لیگ بر‌تر فوتبال جوانان ساعتی پیش با انجام دو بازی در اهواز پی گرفته شد که بازی نفت اهواز و فولاد خوزستان به درگیری در زمین و خارج از میدان مسابقه منجر شد.

بازیکن تیم جوانان نفت اهواز بعد از بازی مورد هجوم بازیکنان فولاد قرار گرفت و به شدت زخمی شد، وی که در بازی از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود در خودرویی خارج از ورزشگاه نشسته بود که بازیکنان فولاد بعد از بازی و حین خروج از محیط استادیوم به وی حمله کردند و با چوب و سنگ وی را مجروح کردند.

منشأ این درگیری از درون زمین به وجود آمد و دلیل آن وقت اضافه‌ای بود که گروه داوری محاسبه کرد. تیم فولاد که یک بر صفر از نفت اهواز پیش بود در آخرین لحظات وقت‌های تلف شده یک گل دریافت کرد و بازی برده را با تساوی عوض کرد.

در انتهای بازی بازیکنان فولاد با تماشاچیانی که درطول بازی فحاشی کرده بودند درگیر شده و این اوضاع را متشنج‌تر کرد؛ حاصل این بازی که در ورزشگاه اختصاصی نفت اهواز برگزار شد برای دو تیم، چهار اخراجی بود، یک بازیکن از نفت اهواز و ۳ بازیکن از فولاد خوزستان.

مسعود دهقان، ناظر داوری بازی در مورد داوری این دیدار گفت: عبدالحسین شریفی داور جوان کشورمان داور این دیدار بود که هر چند مربیان و تماشاچیان نفت توهین کردند اما معتقدم بی‌طرفانه بازی را به اتمام رساند؛ اعتراض تیم فولاد درمورد زمان وقت اضافه در نیمه دوم نیز بی‌مورد بود زیرا در این نیمه حواشی بازی و مصدومیت‌های پیاپی باعث شد که داور ۴ دقیقه وقت اضافه بگیرد.

وی همچنین درمورد درگیری‌های بعد از بازی گفت: این درگیری‌ها از نظر اخلاقی کار کاملا اشتباهی است و من از کادر مربی‌گری تیم نفت اهواز انتظار بیشتری داشتم؛ مربیان الگوی شاگردان خود هستند و زمانی که مربی چنین برخوردی با داور دارد و چنین الفاظی به کار می‌برد از بازیکن چه انتظاری می‌توان داشت.

در پایان بازی و بعد از اتمام درگیری دو تیم، سیاوش بختیاری‌زاده مربی تیم نفت اهواز بازیکنان را در زمین چمن این تیم جمع کرد و گفت: من به هیچ وجه درگیری را بین ورزشکاران نمی‌پسندم و اعتقاد دارم که باید از دعوا دوری کرد، اما مواقعی هست که دیگر نمی‌شود از شرایط درگیری دوری کرد و باید تا آخر از خود دفاع کرد.

به گزارش فارس،گل تیم جوانان فولاد را فرشاد جانفزا در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند و تیم نفت توسط هانی‌نژاد تمیمی در دقیقه ۹۴ به گل رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین