کد خبر: ۱۴۶۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۵

تخفیف 5 تا 35 درصدی در شهروند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مديرعامل شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهروند با اعلام آغاز فروش فوق‌العاده بهاره اين فروشگاه از امروز اول اسفندماه تا 15 فروردين سال آينده، اظهاركرد: كليه كالاهاي اساسي عرضه شده در اين فروشگاه با 5 تا 35 درصد تخفيف عرضه مي‌شود.

گودرزي در نشستي خبري با اشاره به مراجعه سالانه40 ميليون نفر به فروشگاه شهروند عنوان كرد: شركت شهروند امسال نيز همچون سال گذشته در سه مرحله فروش فوق العاده خواهد داشت.

وي خاطرنشان كرد: هشت هزار باركد قلم كالا در فروش فوق‌العاده بهاره كه در قالب طرح استقبال از بهار با تخفيف عرضه مي‌شود و اين تخفيف از امروز در همه فروشگاه‌ها اعمال شده است.

به گفته وي عمده اين كالاها از چهار دپارتمان خواربار، پوشاك، لوازم منزل و اقلام پروتئيني تشكيل شده است.

وي در ادامه به برنامه كنترل كيفيت ويژه طرح استقبال از بهار اشاره كرد و افزود: در ايام فروش فوق العاده شهروند، كنترل كيفيت، شديدتر اعمال خواهد شد.

گودرزي ارتقاي كيفيت را در كنار فراواني و تنوع كالا و تكريم مشتري از شاخص‌هاي عملكرد شركت شهروند برشمرد.

وي در ادامه با اشاره به راه‌اندازي فروشگاه مجازي و تلفني شهروند از اوايل سال جاري خاطرنشان كرد: شهروندان مي توانند از طريق تماس با سامانه «4884» كالاهاي مورد نياز خود را سفارش دهند تا در منازل خود دريافت كنند.

به گفته وي امكان ثبت سفارش اينترنتي نيز براي شهروندان از طريق وب سايت شركت شهروند فراهم شده است.

مديرعامل شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهروند در ادامه به تشريح بخشي از فعاليت‌هاي اين شركت به منظور رفاه بيشتر مشتريان اشاره كرد و گفت: در حال حاضر در همه فروشگاه‌ها براي تردد معلولان ويلچر پيش بيني شده است.

گودرزي افزود: علاوه بر نيروهاي موجود در فرودشگاه‌ها، 60 نفر به عنوان هميار مشتري افزوده شده تا در ايام طرح استقبال از بهار نسبت به انتقال كالاها تا خودروي شهروندان اقدام كنند.

وي همچنين از فعاليت افرادي به عنوان راهنما در فروشگاه‌هاي شهروند خبر داد كه در اين ايام مشتريان را به دپارتمان‌هاي مختلف فروشگاه راهنماي كنند.

گودرزي با اشاره به اصلاح جانمايي و چيدمان كالاها در فروشگاه‌هاي شهروند افزود: علاوه بر اين صندوق‌هاي موجود فروشگاه‌ها تعويض شده تا مشتريان زمان كمتري را در پشت صندوق سپري كنند.

وي از برنامه‌ريزي براي قرار دادن صندلي‌هاي ماساژور در فروشگاه‌هاي شهروند خبرداد و افزود: همچون بسياري از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي بزرگ، اين امكان را براي رفاه حال مشتريان پيش بيني خواهيم كرد و در گام اول اين صندلي‌ها در فروشگاه بيهقي به كار گرفته مي‌شود.

وي با اشاره به رضايت شهروندان از فعاليت«جزيره سلامت» واقع در فروشگاه بيهقي اظهاركرد: در اين مجموعه قصابي گوشت گرم نيز راه اندازي شده است.

گودرزي در ادامه با اشاره به شكل گيري نهضت كاهش قيمت در فروشگاه‌هاي شهروند از خردادماه سال گذشته اظهاركرد: يكي ديگر از برنامه‌هاي شركت شهروند در طول دو سال اخير، حذف330 تامين كننده كالاهاي شهروند بود كه در كاهش قيمت و افزايش كيفيت كالاهاي عرضه شده نقش موثري داشت.

وي مدعي شد كه فروشگاه‌هاي شهروند در مورد كالاهايي كه داراي قيمت مصرف كننده است، اين قيمت را رعايت مي‌كند در مورد كالاهاي فاقد قيمت مصرف كننده نيز برابر نظر كارشناسان فني قيمت گذاري صورت مي‌گيرد.

گودرزي به حساسيت‌هاي مجموعه مديريت شهروند در خصوص كالاهاي سريع‌الفساد اشاره كرد و گفت: گوشت‌هاي تازه تمديد شده در شهروند بيش از 48 ساعت در فروشگاه باقي نمي‌ماند و در صورت وجود مازاد بلافاصله جمع آوري مي‌شود.

مديرعامل شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهروند همچنين از عقد قرارداد مربوط به تعويض بن كارت‌هاي كاغذي شهروند با كارت‌هاي الكترونيك عرضه شده از سوي بانك شهر خبرداد و گفت: در قالب اين كارت‌ها سه درصد تخفيف براي تقاضاي انفرادي و 6 درصد تخفيف براي تقاضاي گروهي پيش بيني مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: به اين ترتيب شهروندان مي‌توانند با مراجعه به شعب بانك شهر با پرداخت 194 هزار تومان، يك كار الكترونيك براي خريد از فروشگاه شهروند دريافت كنند كه 200 هزار تومان ارزش ريالي دارد.

وي از برنامه‌ريزي براي پيش‌بيني محل عرضه كارت‌هاي الكترونيكي خريد از شهروند در سطح فروشگاه‌ها شد و افزود: در سال آينده اين فضاها در داخل فروشگاه‌ پيش بيني مي‌شود.

گودرزي با تاكيد بر اينكه بالاترين تبليغ براي فروشگاه‌هاي شهروند، عرضه كالا با كيفيت مناسب و نرخ مناسب است خاطرنشان كرد: با اين وجود اطلاع‌رساني در خصوص خدمات شهروند كافي نيست و هنوز هم اين ذهنيت در ميان عده‌اي وجود دارد كه فروشگاه‌هاي شهروند كالاها را با نرخ بالاتر از قيمت پيش‌بيني شده عرضه مي‌كنند.

به گزارش ایسنا،وي در خاتمه با اشاره به افزايش يك ساعت به ساعت كاري فروشگاه‌هاي شهروند در ايام فروش فوق‌العاده بهاره خاطرنشان كرد: به اين ترتيب ساعت كار فروشگاه‌هاي سطح شهر از ساعت 9 تا 22 و در فروشگاه بيهقي از ساعت 9 تا 1 بامداد خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین