کد خبر: ۱۴۶۴۸۳
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۰

بودجه 12.2 هزار میلیاردی به طرح‌های زودبازده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس بانک مرکزی از اختصاص 12 هزار و 200 میلیارد تومان بودجه به طرح های زودبازده در سال جاری خبر داد.

محمود بهمنی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی طرح های در دست احداث استان کردستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 12 هزار میلیارد تومان بودجه به طرح های زودبازده در کشور اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به تلاش دولت در راستای اختصاص تسهیلات مورد نیاز برای تسریع در ساخت پروژه ها و طرح های زودبازده در سراسر کشور گفت: از این میزان چهار هزار و 100 میلیارد تومان آن باقی مانده و مابقی پرداخت شده است که هم اکنون اعتبار مانده نیز در مرحله پرداخت قرار دارد.

رئیس بانک مرکزی هدف دولت را توسعه و آبادانی کردستان و تقویت زیرساخت ها از طریق افزایش اعتبارات و اعطای تسهیلات بانکی دانست و افزود: با حمایت از بخش خصوصی از طریق اعطای تسهیلات و توزیع اوراق مشارکت به توسعه و تقویت راه های استان کردستان کمک می کنیم.

بهمنی اتمام طرح های نیمه تمام در سطح کشور را از اهداف اصلی دولت دانست و تاکید کرد: اعتبارات کافی برای اتمام این طرح ها از سوی دولت در نظر گرفته شده است و با توجه به دستور رئیس جمهور و برنامه ریزی های صورت گرفته تمام طرح ها باید در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.

به گزارش مهر،معاون اول رئیس جمهور به همراه جمعی از وزرای اقتصادی دولت از صبح امروز برای سفری دو روزه وارد سنندج شد و قرار است که در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف عمرانی و تولیدی شرکت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین