کد خبر: ۱۴۶۵۳۳
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱

تمام مدارس گرگان تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تمام مدارس مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شیفت صبح در شهرستان گرگان بر اثر بارش برف تعطیل اعلام شد.

عیسی پایین‎محلی اظهار داشت: با توجه به مسابقات علمی کاربردی و مدارس پیش‎دانشگاهی، هنرستان فنی حرفه‎ای، کار و دانش و مراکز پیش دانشگاهی باز است.

وی تصریح کرد: براثر بارش شدید برف در استان گلستان تمام مدارس کوهستانی شرق استان نیز تعطیل اعلام شد.

دوره‎های ابتدایی و راهنمایی شیفت صبح شهرهای گرگان و شهرهای شرق استان شامل علی‎آبادکتول، گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، گالیکش، کلاله، مراوه‎تپه و آزادشهر تعطیل اعلام شد.

شهرهای غرب استان شامل کردکوی، بندرگز، آق‎قلا، بندرترکمن و گمیشان به علت بارش برف کمتر بوده تمام مدارس در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان دائر است. هم اکنون راه‎های سه محور کوهستانی و برف‎گیر استان گلستان به علت بارش سنگین برف و کولاک مسدود است.

محور جنگل گلستان به خراسان شمالی با اطلاع حوزه استان خراسان‎شمالی مسدود اعلام شد.

همچنین محور کوهستانی آزادشهر به شاهرود با اعلام پلیس راه شاهرود و محور توسکستان به شاهرود بر اثر بارش برف مسدود است.

گفتنی است بارش برف موجب قطعی برق شش روستای استان گلستان شامل چهار روستا در شهرستان مینودشت، یک روستا در رامیان و یک روستا در شهرستان کردکوی شده است.

هم اکنون از سوی فرمانداری‎های استان، ماموران پلیس راه، ماموران هلال‎احمر، ماموران راهداری و اورژانس 115 خدمات‎رسانی به جا ماندگان مناطق برف‎گیر استان در حال انجام است.

به گزارش فارس،براساس پیش‎بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان در سطح شهرهای استان 10 تا 20 سانتیمتر بوده و در مناطق کوهستانی 40 تا 50 سانتیمتر خواهد رسید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین