کد خبر: ۱۴۶۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲

مسی: امیدوارم گواردیولا در بارسلونا بماند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لیونل مسی بعد از درخشش مقابل والنسيا ابراز اميدواري کرد گوارديولا قراردادش را با بارسلونا تمديد کند. 

مسي در پايان بازي با بيان اين که از پيروزي تيمش خوشحال است، گفت: طبيعتا پيروزي با اين نتيجه‌ قاطع خوشحال کننده است. در اين ديدار ما نمايش خوبي داشتيم و مستحق پيروزي بوديم.

بهترين بازيکن سه سال اخير فوتبال جهان درباره ماندن گوارديولا در جمع آبي ـ اناري‌ها گفت: اميدوارم که پپ قراردادش را تمديد کند و فصل بعد هم او را بر روي نيمکت تيم ببينم.

گوارديولا پيش از ديدار تيمش مقابل والنسيا درباره تمديد قراردادش با بارسلونا گفت که به وقت بيشتري احتياج دارد و هنوز تصميم لازم در اين زمينه را نگرفته است.

مسي افزود: گوارديولا به خوبي مي‌داند که ما دوست داريم او در تيم بماند. پپ تصميمش در بهترين زمان ممکن خواهد گرفت. به هر حال ما اميدواريم که او بماند، چرا که براي تيم و باشگاه شخصيت بسيار مهمي است.

پپ گواردیولا موفق ترین مربی تاریخ بارسلونا بوده است. وی در سه سال گذشته، از شانزده جام ممکن، سیزده جام برای بارسلونا کسب کرده است.

گواردیولا را ادامه دهنده بازی شناور یوهان کرویف می دهند. خود کرویف در این باره گفته است که بارسلونای گواردیولا، همان توتال فوتبال هلند دهه 1970 را به شیوه ای جدیدتر و کامل تر بازی می کند.

تاثیر گواردیولا در جهان فوتبال، در سال های اخیر، افزایش شیوه بازی تهاجمی در بین تیم های بزرگ و کوچک بوده است.

نیم نگاهی به بازی های رئال مادرید در برابر براسلونا در دو سال گذشته، به خوبی موید این نکته است. خوزه مورینیو در هر بازی، برای پیروزی در برابر بارسلونا، مجبور است تیم خود را با سیستم و تاکتیکی هجومی تر روانه میدان کند.

به گزارش ورزش 3،در بین تیم های کوچک جهان فوتبال نیز تیم های زیادی وجود دارند که می کوشند فوتبال را به سبک بارسلونا بازی کنند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین