کد خبر: ۱۴۶۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۶

ارتقای رتبه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایکو پرس ، محمد جواد طلا درهمایش سراسری نمایندگی های مجاز ایران خودرو دیزل با بیان این مطلب گفت : نمایندگی ها به عنوان پیشخوان صنعت خودرو کشور در جذب مشتریان و جلب رضایت آنان موثر هستند .


وی ضمن تاكيد بر ارتقاء كمي و كيفي نمايندگي‌ها افزود: اولويت اصلي ما ارتقا كيفي و افزايش بهره‌وري خدمات‌رساني در كنار توسعه كمي نمايندگي‌ها است.


طلا خاطر نشان ساخت : با تعریف مفاهیم جدید در حوزه تامین قطعه و خدمات پس از فروش، سطح خدمات ارائه شده از سوی این شرکت افزایش یافته است.


وی اظهار کرد: شرکت گواه دو وظیفه مهم تامین قطعه و ارائه خدمات پس از فروش را بر عهده دارد.


مدیر عامل شرکت گواه با بیان این‌که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش شده تا سطح خدمات ارائه شده در این دو بخش به روز باشد، تصریح کرد : رضایت نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و مشتریان هدف اصلی فعالیت‌های شرکت گواه است.


طلا ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده کمیت و تنوع تولیدات ایران خودرو دیزل در سال آینده افزایش خواهد یافت که به همین دلیل سطح خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز نیز افزایش می‌یابد.


وی افزود: درحوزه تامین قطعات در سال گذشته اقدامات خوبی در راستای تامین قطعات مورد نیاز داخلی صورت گرفت. در بخش قطعات خارجی نیز در حال مدیریت شرایط برای تامین قطعات هستیم.


همچنین در این همایش، جهانبخش صفایی -عضو هیات مدیره شرکت گواه، اظهار داشت : در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با جهش مناسبی در شاخص رضایت مشتریان از سطح خدمات پس از فروش مواجه بوده‌ایم.


وی با بیان این‌که یکی از اهداف اصلی نمایندگی‌های مجاز، افزایش پذیرش در بخش خدمات است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 75 نمایندگی در سطح این شرکت فعالیت می‌کنند که پنج نمایندگی دارای رتبه دو، 50 نمایندگی رتبه سه و 20 نمایندگی نیز رتبه چهار هستند.


عضو هیات مدیره گواه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سطح کیفی خدمات نمایندگی‌های مجاز در حال افزایش بوده و شاخص رتبه نمایندگی‌ها نیز رشد داشته است .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین