کد خبر: ۱۴۶۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸

پيروزی بازل مقابل بايرن مونيخ

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رقابت‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی جالب بازل مقابل بایرن و شکست اینتر مقابل مارسی پیگیری شد. 

تیم فوتبال بازل سوییس که با شکست منچستریونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، فینالیست فصل گذشته رقابت ها را حذف کرده بود این بار در حضور بیش از 38 هزار تماشاگر ورزشگاه «سنت یاکوب» با نتیجه یک بر صفر بایرن مونیخ را از پیش رو برداشت.

«والتین استوکر» بازیکن تعویضی بازل در دقیقه 86 موفق شد تک گل این دیدار را با عبور دادن توپ از میان پاهای «مانوئل نویر» دروازه بان تيم فوتبال بايرن مونيخ به ثمر برساند.

«آرین روبن» که در بازی قبلی بایرن نیمکت نشین بود در این بازی برای شاگردان «یوپ هاینکس» به میدان رفت اما نتوانست برای تیمش تاثیر گذار باشد.

هر دو تیم در طول بازی فرصت های خوبی داشتند و در اواخر دو تیم خود را برای تساوی بدون گل آماده می کردند که «استوکر» گل برتری سوییسی ها را به ثمر رساند.

بایرن در چند هفته اخیر در رقابت‌های بوندس‌لیگا نتایج ضعیفی گرفته و اکنون چهار امتیاز با دورتموند صدرنشین فاصله دارد. به نظر می رسد ناکامی های باواریایی ها در لیگ قهرمانان هم ادامه داشته باشد.

این در حالی بود که در دیگر دیدار شب گذشته هم اینتر با اتفاقی مشابه مغلوب میزبان خود «المپیک مارسی» فرانسه شد.

مارسی در سومین دقیقه از زمان های تلف شده این دیدار و روی ضربه کرنر «متیو والبوئنا» و ضربه سر زیبای «آندره آیو» به گل برتری رسید تا تعداد بازی های پیاپی و بدون شکست خود را به عدد 16 برساند.

«کلودیو رانیه‌ری» سرمربی اینترميلان «دیه گو میلیتو» مهاجم آرژانتینی خود را که تنها بازیکنی است که در هفت بازی گذشته برای این تیم گلزنی کرده روی نیمکت نشانده بود.

«رانیه ری» در طول 90 دقیقه تنها دو تعویض از سه تعویض خود را انجام داد و این در حالی بود که «پاتزینی» و «میلیتو» هرگز به درون زمین فرا خوانده نشدند.

وی در مورد عدم تعویض «میلیتو»، گفت:«او یک هفته آنفلوآنزا داشت و من نمی خواستم با بازی دادن او ریسک کنم».

به گزارش مهر، اينترميلان هم اکنون در شش بازی از هفت بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها مغلوب شده و از پیروزی 15 ژانویه مقابل «آث.میلان» تا به حال نیز نتوانسته دروازه اش را بسته نگه دارد.

به این ترتیب فینالیست های سال 2010 لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته مقابل حریفان نه چندان مطرح خود مغلوب شدند تا در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین