کد خبر: ۱۴۶۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
چرخ توليد سينمای ايران می‌چرخد؟

گزارشی از فيلم‌های سينمايی در مرحله‌ی فيلم‌برداری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فيلم‌هاي سينمايي «محمد (ص)»، «كلاه قرمزي و بچه‌ننه»، «هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند» و «تولد» در روزهاي پايان سال، مرحله فيلمبرداري را پشت سر مي‌گذارند. 

فيلمبرداري «هيس دخترها فرياد نمي‌زنند» به كارگرداني پوران درخشنده اكنون در زندان قزل‌حصار ادامه دارد و تاكنون حدود 70 درصد از فيلمبرداري اين فيلم به پايان رسيده و گروه پس از اين مرحله براي مراحل نهايي به شمال كشور خواهد رفت.

«تولد» محمدرضا ورزي نيز آخرين روز‌هاي فيلمبرداري را پشت سر مي‌گذارد. اين فيلم كه موضوعي مذهبي با پس زمينه جنگي دارد در لوكيشن كاخ سعدآباد پيگيري مي‌شود و فيلمبرداري آن تا چند روز ديگر پايان خواهد يافت.

ساخت «محمد(ص)» به کارگرداني مجيد مجيدي هم ادامه دارد. فيلمبرداري بخش لوكيشن عسلويه اين فيلم سينمايي چندي پيش به پايان رسيده بود.

فيلمبرداري «كلاه قرمزي و بچه ننه» در آخرين روزهاي فيلمبرداري است و احتمالا به پايان رسيده است.

فيلم سينمايي «كلاه قرمزي و بچه ننه» به دليل شرايط آب و هوايي و تعداد زياد لوكيشن‌هاي خارجي به سي‌امين جشنواره‌ي فيلم فجر نرسيد.

به گزارش ايسنا، فيلمبرداري «جيب‌بر خيابان جنوبي» به كارگرداني سياوش اسعدي و «بانويي از ماه» به كارگرداني اميرمهتاش مهدوي هم همچنان متوقف است.

در ميان فيلم‌هاي كه در گزارش توليد بنياد سينمايي فارابي در مرحله فيلمبرداري معرفي شده است، نام فيلم‌هاي «هيچ کجا هيچ کس» به كارگرداني ابراهيم شيباني، «عقاب صحرا» به كارگرداني مهرداد خوشبخت، «حماسه روزبه» به كارگرداني علي نوري اسکويي، «آخرين داستان» به كارگرداني اشكان رهگذر، «فرزند خوانده» به كارگرداني وحيد نيکخواه آزاد و «9:20 دقيقه در بوشهر» به كارگرداني محمدامين همداني نيز به چشم مي‌خورد اما هيچ خبري درباره پيشرفت مراحل ساخت ‌آنها بطور رسمي منتشر نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین