کد خبر: ۱۴۶۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۴

دلیل پناهیان برای رای‌ندادن به علی مطهری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام پناهیان که اخیرا رویکرد خود از جبهه متحد اصولگرایان به سمت جبهه پایداری تغییر داده، در یکی از نشست‌های انتخاباتی جبهه پایداری سخنرانی کرده است. 

به گزارش رجانیوز، وی گفته است: حجت الاسلام پناهیان بدون نام بردن از علي مطهري با يادآوري يكي از ادعاهاي وي و سپس نقد آن، بيان داشت: برخی از نمایندگان اصول‌گرای مجلس که از حداقل درایت سیاسی برخوردار نیستند، می گویند كه مجلس نباید تابع اشارات رهبری باشد بلکه فقط باید تابع فرامین و حکم حکومتی باشد! در حالي‌كه مجلسي که چنین باشد، به نقطه امید دشمن تبدیل خواهد شد و امنیت و اقتدار کشور را کاهش خواهد داد. به نماینده اصول‌گرا می گوییم چرا رسانه بیگانه سخنان تو را پخش می‎کند، می گوید من نمی‎دانم چرا این‎کار را می کند! ما باید ببینیم مواضع کدام یک از نامزدها در بی بی سی با اشتیاق پوشش داده می شود و به اين افراد رای ندهیم و در مقابل ببينيم دشمنان از مواضع چه کسی برآشفته می شوند، به او رای بدهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
0
آقای پناهیان لطفا از افراطی گریهاتون کوتاه بیاین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
کوتاه آمدنشان یعنی از دست دادن آنچه در چند سال اخیر عایدشان شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
به جای خنده وگریه ی دشمن به عقل خودمان رجوع میکنیم خدا به ما عقل و فهم داده که از ان برای شناختن استفاده کنیم انچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد چرا باید انها ملاک شناخت ما باشند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین