کد خبر: ۱۴۷۰۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۱

نصرالله: حزب‌الله از تهدیدات اسرائیل نمی‌هراسد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی امروز خود به مناسبت بزرگداشت شهدای مقاومت گفت که از تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر نابودی لبنان نمی هراسیم. 

"سید حسن نصرالله" دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنرانی امروز خود به مناسبت بزرگداشت شهدای مقاومت تاکید کرد که تهدیدات اسرائیل درباره حمله به لبنان و نابود کردن این کشور، مقاومت حزب الله لبنان را نمی هراساند و این تهدیدات در راستای سیاست های اسرائیلی است که دیگران را به نابودی تهدید می کند.

دبیر کل حزب الله لبنان که در شهر "نبی شیث" در وادی بقاع صحبت می کرد، افزود: روز گذشته صحبت هایی را به نقل از "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل شنیدیم که بر اساس آن لبنان را به حمله و نابود کردن آن تهدید کرده بود.

وی افزود: این طرز فکر اسرائیلی هاست که همواره به دنبال نابودی و حدف دیگران هستند. این رژیم بر اساس قتل و کشتار و اهانت به مقدسات و تجاوز به ملت های عربی ایجاد شده است و این موضوع همچنان پایدار است.

سید حسن نصرالله ادامه داد: این طرز تفکر اسرائیل است که پشت نابودی لبنان و بمباران آن نهفته است. ما یاد گرفتیم که نترسیم. نه نتانیاهو نه "ایهود باراک" وزیر جنگ و نه "ایهود اولمرت" نخست وزیر سابق و نه "حالوتس" ما را می ترسانند. هر چقدر که می خواهند تهدیدمان کنند.

دبیر کل حزب الله لبنان به اتهاماتی که آمریکا به مقاومت منتسب کرده اشاره کرده و گفت که آمریکا مدعی شده که حزب الله در آفریقا و آذربایجان پایگاه هایی را تاسیس کرده است، ای کاش اینگونه بود اما این موضوعات حقیقت ندارد.

وی به اوضاع در سوریه نیز اشاره کرد و گفت: تلاش هایی وجود دارد که از حل سیاسی اوضاع در سوریه جلوگیری شود. در سوریه دو گروه هستند که به جنگ می پردازند اما باید دید که کدام گروه از گفت و گو امتناع می کند و به سوی کشتارهای بیشتر حرکت می کند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: نه ناتو و نه آمریکا آمادگی اعزام نیرو به سوریه را دارند اما آنها به دنبال تحریک و ارسال سلاح به این کشور هستند اما در مقابل به دنبال حل سیاسی موضوع در مکان هایی نظیر بحرین هستند.

دبیر کل حزب الله لبنان بر استقرار اوضاع امنیتی و سیاسی لبنان تاکید کرد و گفت که در شرایط کنونی اولویت، مقابله با تهدید اسرائیل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین