کد خبر: ۱۴۷۰۷۴
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵

صحنه‌سازي براي قتل اتفاقی همسر برادر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردي روز 19‌بهمن با مركز فوريت‌هاي پليسي اصفهان تماس گرفت و در حالي‌كه بريده بريده صحبت مي‌كرد از كشته شدن همسرش خبر داد. پس از آن گروهي از ماموران به خانه اين مرد رفتند و تحقيقات‌شان را در اين خصوص آغاز كردند.

در نخستين بررسي‌ها مشخص شد، زن جوان بر اثر شليك گلوله به سرش از پا درآمده است. آثار به هم ريختگي در خانه و سرقت طلاهاي مقتول باعث شد ماموران در نخستين فرضيه احتمال قتل با انگيزه سرقت را مطرح كنند. همسر مقتول نيز در جريان تحقيقات گفت: «بعدازظهر زماني‌كه از محل كارم به خانه برگشتم ديدم همه اسباب و اثاثيه به هم ريخته است در حالي‌كه ترسيده و نگران شده بودم چند بار همسرم را صدا زدم اما جوابي نشنيدم.

نگران به جست‌وجو پرداختم و با جسد غرق در خون او روبه‌رو شدم.» پس از بررسي‌هاي مقدماتي جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و كارآگاهان سعي كردند با جمع‌آوري مدارك و نشانه‌ها راز قتل اين زن را فاش كنند. تيم جنايي پس از بررسي دوباره محل قتل متوجه شد به هم‌ريختگي خانه ساختگي است و به احتمال قوي قاتل يا قاتلان به قصد منحرف كردن مسير تحقيقات دست به اين كار زده‌اند و انگيزه قتل موضوعي غير از سرقت است. در شاخه ديگري از تحقيقات با پرس‌وجو از اهالي محل و همسايگان مقتول مشخص شد، خواهر شوهر قرباني به‌نام ر آخرين نفري بود كه در خانه قرباني ديده شده بود. در اين بين نبود آثار ورود به زور روي در ورودي خانه احتمال قتل از سوي يك آشنا را مطرح كرد.

دختر جوان در ادامه دستگير و به اداره آگاهي منتقل شد. ر در ابتدا منكر هرگونه جرمي شد اما وقتي بازجويي‌هاي تخصصي ادامه يافت لب به اعتراف گشود و گفت: «چندي قبل براي دفاع از خود يك اسلحه كمري خريدم. اغلب مواقع آن را همراه خود داشتم. روز حادثه اسلحه در كيفم بود كه هنگام برداشتن كتابي از داخل آن ناگهان گلوله‌اي شليك شد و به سر همسر برادرم اصابت كرد. خيلي ترسيده بودم. نمي‌دانستم چه كار كنم.

به گزارش شرق،سرانجام نقشه سرقت و صحنه‌سازي به ذهنم رسيد. به همين دليل طلاهاي مقتول را برداشتم و وسايل خانه را به هم ريختم.»پس از اعتراف‌هاي متهم به قتل، اسلحه‌اي كه قتل با آن رخ داده بود نيز كشف شد. دختر جوان نيز پس از بازسازي صحنه قتل با قرار قانوني روانه زندان شد و تحقيقات از او همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین