کد خبر: ۱۴۷۰۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳

پرداخت عیدی بازنشستگان براساس منابع سازمان تامین اجتماعی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: حقوق و عیدی بازنشستگان براساس منابع سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود و هرچه منابع بیشتر باشد پرداخت‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

مجید موسویان پیش از ظهر شنبه در حاشیه همایش کارفرمایان حامی کارگر در جمع خبرنگاران گفت: عیدی بازنشستگان باید در دولت به تصویب برسد و هر موقع که دولت به ما تکلیف کند نسبت به اجرای آن اقدام می‌کنیم.

وی در مورد انتظار بازنشستگان برای افزایش عیدی نیز گفت: منابع بازنشستگی باید از صندوق تامین اجتماعی پرداخت شود بنابراین عیدی بازنشستگان نیز از محل منابع صندوق است و چنانچه منابع ما افزایش پیدا کند پرداخت‌ها نیز افزایش می‌یابد.

به گفته سرپرست سازمان تامین اجتماعی، چنانچه حق بیمه بیشتری به ما بپردازند منابع سازمان بیشتر می‌شود و در این صورت مبلغ پرداخت‌ها نیز افزایش می‌یابد.

وی در مورد طرح پزشک امین نیز گفت: ‌پزشک امین و همچنین پزشک خانواده در جهت ارایه خدمات به بیماران و نیازمندان در مجموعه تامین اجتماعی و خدمات درمانی کشور و در یک راستا اجرا می‌شوند و این امر در قالب وظایفی است که دولت به ما محول کرده است.

موسویان در مورد بدهی وزارت بهداشت‌ گفت: هرچه وزارت بهداشت هزینه کند ما به آنها پرداخت می‌کنیم و این امر بستگی به اسنادی دارد که در اختیار ما قرار می‌دهند.

به گزارش مهر، وی در پاسخ به این که تا چه ماهی بدهی‌ها پرداخت شده است، گفت: پرداخت بدهی‌ها بستگی به ارایه اسناد از سوی آنها دارد اما فکر می‌کنیم تا مهرماه پرداخت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین