کد خبر: ۱۴۷۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۹

بازگشت یرکوویچ و حضور زرینچه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم استقلال از ساعت ۱۷ امروز در حالی تمریناتش را در ورزشگاه دستگردی تهران پیگیری کرد که گوران یرکوویچ مهاجم آلبانیایی این تیم بعد از دو روز غیبت به تمرینات تیم اضافه شد.

*جیلوید ساموئل و مجتبی جباری همچنان در تمرین تیم استقلال شرکت نمی‌کنند اما گفته می‌شود ساموئل فردا به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد. همچنین هنکه مربی آلمانی استقلال باز هم در تمرینات این تیم آفتابی نشد تا شایعه قهر او بیش از پیش قوت بگیرد.

* جواد زرینچه و شاهرخ بیانی از نزدیک نظاره‌گر تمرینات تاکتیکی آبی پوشان بودند.

* مالک، عضو کمیته فرهنگی باشگاه استقلال نیز در تمرین امروز حضور داشت و با لباس ورزشی در کنار دیگر بازیکنان به گرم کردن پرداخت.

* تنها ۷ نفر از هواداران تیم استقلال از تمرین امروز این تیم دیدن کردند.

* در ابتدای تمرین امروز پرویز مظلومی برای چند دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و نحوه انجام کارهای تاکتیکی در تمرینات را برای آنها توضیح داد. گرم کردن به صورت اختیاری ارسال پاس‌های کوتاه و همچنین فوتبال در نیمی از زمین با دروازه‌های کوچک از اصلی‌ترین برنامه‌های تمرینی امروز بود ضمن آنکه میلاد میداودی در بازی درون تیمی چندین بار موفق به گلزنی شد که مشخص می‌شود این بازیکن کاملا آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته و به احتمال فراوان برای اولین دیدار استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نخواهد داشت.

* اعضای تیم استقلال پس از پایان تمرین برای حضور در اردو راهی هتل استقلال شدند. این تیم تا روز پنجشنبه اردوی آماده سازی خود را ادامه خواهد داد. 


فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین