کد خبر: ۱۴۷۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲

آمنه بهرامی:تنها هزینه پیوند پلکم رادادند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آمنه بهرامی قربانی اسیدپاشی که هم‌اکنون برای طی دوره درمانی خود به کشور اسپانیا و شهر بارسلون رفته است گفت: امروز ساعت 15:30 دقیقه خود را بار دیگر به تیغ جراحی می‌سپارم. قرار است امروز پلک چشم چپم که بر اثر ریخته شدن اسید به کلی از بین رفته بود توسط 3 متخصص پیونده زده شود. قرار است پزشکان متخصص از لب‌ها و پشت گوشم پوست جدا کرده و به پلکم پیوند بزنند.

وی خاطر نشان کرد: این عمل جراحی قرار بود در روز چهار اسفند ماه انجام شود اما به دلیل آنکه هزینه‌های عمل تأمین نشده بود عمل جراحی کنسل شد و قرار است امروز انجام شود.

آمنه بهرامی درباره عمل جراحی پیوند قرنیه و به دست آوردن بینایی‌اش گفت: قرار است پزشکان در حین این عمل جراحی بررسی کنند که امکان پیوند قرنیه و همچنین به دست آوردن بینایی‌ام وجود دارد یا خیر.

به گزارش فارس،قربانی اسید پاشی درباره تأمین هزینه‌های درمانی‌اش نیز گفت: با پیگیری‌های سفیر ایران در اسپانیا و همچنین وزیر امور خارجه تنها هزینه عمل جراحی امروز به دستم رسید.وی افزود: حدوداً 8500 یورو به حسابم واریز شده که فقط هزینه عمل جراحی پلکماست و مجبور شدم تمامی داروهای مورد نیاز را خودم تهیه کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین