کد خبر: ۱۴۷۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۵
ابوترابی‌فرد در در گردهمایی علمای تهران:

درآمدهای نفتی و غیر نفتی ایران در ۹ ماهه اول سال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد سرلیست جبهه متحد اصولگرایان امروز (دوشنبه) در گردهمایی علمای تهران که در مسجد امام صادق (ع) تهران برگزار شد، گفت: ملت ایران در آستانه خلق برگ زرین دیگری از تاریخ افتخار‌آفرین انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: امید است مجلس نهم نماد ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با احساس مسئولیت در قبال اسلام، نظام اسلامی ایران و ملت ایران و به منظور فراهم کردن انسجام و پیوند در میان نیروهای وفادار به انقلاب، رهبری و امام (ره) در عرصه انتخابات وارد شدند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ‌ دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بیش از یک سال و نیم گذشته دغدغه‌های خود را برای انسجام میان دوستداران انقلاب اسلامی تبیین کردند که مورد استقبال آیت‌الله یزدی و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار گرفت و در نتیجه کمیته‌ای برگرفته از دو نهاد علمی و روحانی تشکیل شد.

ابوترابی‌فرد اظهار داشت: نهایتاً با تدبیر دو شخصیت علمی و سیاسی کشور، جبهه متحد اصولگرایان شکل گرفت و این جبهه با نگاه به فراهم کردن انسجام میان نیروهای انقلابی تشکیل شد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: ‌ جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور فهرست نامزدهای مورد اعتماد خود را برای حضور در نهاد قانونگذاری کشور منتشر کرد و دو عالم بزرگوار یعنی آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مهدوی‌کنی با صدور بیانیه‌ای مسئولیت ما را در انتخابات مجلس روشن کردند و اظهار داشتند که فهرست اسامی لیست جبهه متحد اصولگرایان در تهران و سراسر کشور مورد تایید آنهاست.

این نماینده مجلس اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی با درایت سیاسی و مدیریتی خود تبیین کردند که رأی به تمامی کاندیداهای مطرح شده در لیست جبهه متحد اصولگرایان می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری مجلس وفادار به نظام اسلامی ایران ایفا کند.

وی خطاب به روحانیون گفت: روحانیون با بصیرت، معرفت و شناخت مسائل سیاسی به حضور چهره‌های وفادار به انقلاب اسلامی اصرار دارید و ملت ایران نیز این پیام شما را دریافت کرده است.

ابوترابی فرد خاطرنشان کرد که امروز علما و روحانیون از جایگاه مورد قبولی در دنیای اسلام برخوردارند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: ‌ امروز فریاد بلند ولی فقیه است که بیداری اسلامی را در تونس، مصر، لیبی و سراسر دنیای اسلام رقم زده است.

وی در ادامه گفت: ‌ فریاد رسا و گویای مقام معظم رهبری است که لبنان دیروزی را که عروس خاورمیانه بود، به نماد مقاومت اسلامی در جهان عرب تبدیل کرده است.

سرلیست جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: این فریاد رسا و مدیریت پیامبرگویانه رهبری است که عراق را از حلقوم کثیف آمریکا بیرون آورده و به پایگاهی به دفاع از اسلام تبدیل کرده است.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: نظام اسلامی ایران از یک اقتدار سیاسی ویژه برخوردار است و به قدرت سیاسی در منطقه و دنیای اسلام تبدیل شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس اظهار داشت: امروز در سایه مدیریت صالح رهبری است که نظام اسلامی ایران به یک قدرت دفاعی بزرگ تبدیل شده است و قدرت‌های شیطانی به سرکردگی آمریکا جسارت به آب و خاک آن را ندارند.

وی با اشاره به اینکه امروز ماشین نظامی آمریکا در خاورمیانه به گل نشسته است، گفت: امروز نظام اسلامی ایران با قدرت علمی راه فضا را طی می‌کند و دانش هسته‌ای را برای اهداف صلح‌آمیز پیگیری می‌کند.

ابوترابی فرد تاکید کرد: ‌ از ۲۰ کشور اول دنیا که تولید علمی دارند در حال پیشی گرفتن هستیم و این ظرفیت بزرگ باید با شکل‌گیری یک مجلس بر اساس آرای ملی بتواند ایران را در راستای رسیدن به قدرت بزرگ اقتصادی تبدیل کند.

وی افزود: زیرساخت‌های رشد اقتصادی را طی دو دهه اخیر فراهم کرده‌ایم و امروز با نیروی انسانی قدرتمند، ذخایر عظیم انرژی و صندوق ذخیره ارزی بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار می‌توانیم اقتصاد کشور را به یک اقتصاد بزرگ تبدیل کنیم.

به گزارش فارس،ابوترابی فرد تاکید کرد: در ۹ ماهه اول سال جاری ۶۷ میلیارد دلار فروش نفتی داشتیم و ۳۳ میلیارد دلار نیز فروش حاصل از محصولات غیرنفتی بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین