کد خبر: ۱۴۷۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸

افتتاح مسكن مهر بدون پرند و هشتگرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 15 هزار و 200 واحد مسكوني‌مهر امروز با حضور رييس‌جمهور در شهرهاي استان تهران افتتاح مي‌شود. 

استان تهران بعد از حدود يك‌سال افتتاح‌هاي پي‌درپي مسكن‌مهر در ساير استان‌ها، سرانجام وارد ليست افتتاح‌هاي وزارت راه‌وشهرسازي شد به‌طوري‌كه با چندبار تغيير زمان افتتاح در طول سال90، بالاخره امروز واحدهاي مربوط به متقاضيان تهراني به بهره‌برداري مي‌رسد.

تاخيرهاي مكرر در تحويل مسكن‌مهر تهران درحالي اتفاق افتاده كه بازار مسكن تهران پرنيازترين بازار در مقايسه با ساير شهرها و استان‌ها محسوب مي‌شود.

در برنامه افتتاح‌هاي امروز، شهرهاي پاكدشت، شهرري، ورامين و دماوند قرار دارند، اما از شهرهاي جديد پرند و هشتگرد و پرديس در اين برنامه خبري نيست.

در اين سه شهر جديد به عنوان مركز ثقل مسكن‌مهر كل كشور در مجموع حدود 150 هزار واحد در حال ساخت است، اما تاكنون كمتر از 5 هزار واحد از آنها تحويل شده است.

اوايل امسال از سوي مسوولان وزارت راه و شهرسازي اعلام شد تا پايان سال 90 بيش از 20 هزار واحد مسكوني در اين سه شهر جديد افتتاح خواهد شد كه تا الان هيچ افتتاحي انجام نشده است. 

مسولان شهرهاي جديد پرند، هشتگرد و پرديس از دو ماه پيش خودشان را براي افتتاح 20 هزار واحد آماده كرده بودند و اين اواخر با فشار به انبوه‌سازان از آنها خواسته بودند هرطور شده، تعدادي از واحدها را براي افتتاح در اسفند، آماده كنند.

به گزارش دنياي‌اقتصاد،گفته مي‌شود يكي از بزرگ‌ترين موانع در سر راه افتتاح مسكن‌مهر شهرهاي جديد استان تهران، خدمات زيربنايي و وضعيت نامناسب محوطه‌سازي واحدهاي مسكوني‌مهر است. اين در حالي است كه واحدها آماده شده‌اند و مردم هم اكنون در حال تحويل گرفتن اين واحدها هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین