کد خبر: ۱۴۷۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۵

جریانی با چراغ خاموش درحال یارگیری است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر سابق امور خارجه کشورمان دوشنبه شب در همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین که با حضور دو نامزد این جبهه در شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حضور در انتخابات حق مردم است نه تکلیف و روزهای آتی، مردم ایران برگ زرینی را در تاریخ انقلاب ثبت کرده و حضور و پایداری خود در مسیر آرمان‌های انقلاب را به جهانیان ثابت می‌کنند.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب، بالاترین مقام کشور نیز بدون اجازه سفیران انگلیس و آمریکا اجازه آب خوردن نداشت.

متکی با اشاره به کاپیتولاسیون در ایران در دوران طاغوت، تصریح کرد: امام خمینی (ره) برای حفظ و تقویت اراده ملی به مقابله با کاپیتولاسیون و حکومت شاهنشاهی برخواست.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان کشور خاطر نشان کرد: اگر امروز بیداری اسلامی در جهان اسلام و به خصوص مصر صورت گرفته به برکت پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است که جوانان مصری، قرارداد ننگین کمپ‌دیوید را با پیشرفت‌های عظیم جوانان در جمهوری اسلامی مقایسه می‌کنند.

وی حاکمیت مردم مطابق با معیارهای اسلامی را مهم‌ترین کلیدواژه جمهوری اسلامی برشمرد و عنوان کرد: نقش‌آفرینی مردم در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به طوری که امام خمینی (ره) تنها پس از 49 روز از پیروزی انقلاب، نظام را به رفراندوم گذاشت.

متکی تصریح کرد: حضور در انتخابات، حق مردم است نه تکلیف آنها و مردم باید این حق را حفظ کنند.

وزیر سابق امور خارجه کشورمان بیان کرد: در دوره‌های گذشته صف‌آرایی انتخاباتی به صورت دو وجهی بود که تنها با حضور دو طیف راست و چپ برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: اما امروز اصولگرایان در طیف‌های گوناگونی لیست داده و در انتخابات شرکت‌ کرده‌اند و علاوه بر این، جریانی نیز به صورت چراغ خاموش در حال یارگیری از تمام گروه‌ها و جریان‌هاست.

متکی با تأکید بر اهمیت نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات، تأکید کرد: پس از نظر مقام معظم رهبری و علما، نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای ما اهمیت دارد و ساز و کار 7+8 نیز از این مهم سرچشمه گرفته است.

وی با تأکید بر پافشاری بر وحدت و حق انتخاب از جانب مردم، تشریح کرد: انتخابات آتی عرصه رقابت در مقطع حساس وضعیت کنونی جهان است.

به گزارش فارس،دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان کشور با معرفی آقایان سیدمرتضی حسینی و عباس نیکویه به عنوان کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابی قزوین، البرز و آبیک، روح‌الله عباسپور را به عنوان نامزد جبهه متحد اصولگرایان در بویین‌زهرا معرفی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین