آفتابنیوز : آفتاب: به گزارش ایکو پرس دکتر بهزاد ظهیری مدیر عامل شرکت ایساکو در همایش هم اندیشی نمایندگی های تحت پوشش دفتر منطقه ای تبریز با بیان این مطلب گفت : به موازات افزايش رشد فروش در سال جاري، با اجراي دقيق برنامهها و اهداف تعین شده، با تبديل محدوديتها به فرصتها، موجودي قطعات خوب و مطمئني براي سال آينده در انبارهاي ايساكو تامين شده است .
وی گفت: در راستاي افزايش هرچه بيشتر رضايت مشتريان، تصميماتي اتخاذ شده كه نمايندگيهايي كه بيشترين پذيرش خدماتي، كمترين شكايت و بيشترين ميزان رضايت مشتري را داشته باشند به صورت ماهيانه مورد ارزيابي و تشويق قرار خواهند گرفت.
ظهیری در خطاب به نمایندگی مجاز اظهارداشت:مشتري هر زمان در دوران گارانتي، وارد نمايندگي شد، بايد خدمات لازم را بگيرد و كاملا راضي و با آسودگي خاطر از نمايندگي خارج شود؛ هر آئيننامه و دستورالعملي كه مانع ارائه خدمات مطلوب در دوره گارانتي به مشتري باشد از نظر ايرانخودرو مردود است.
مدیر عامل ایساکو اظهارداشت : بر اساس آخرين ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد، شاخص رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ايرانخودرو در ماههاي مهر و آبان سال جاري، رشد چشمگيري داشته است.
وی ادامه داد: از عمده دلايل اين روند صعودي، اثربخشي برنامههاي ارتقا در شبكه خدمات پس از فروش، توجه به خواستههاي اصلي مشتريان، تامين مناسب قطعات، افزايش ظرفيت خدمترساني شبكه نمايندگيها و ارائه خدمات با كيفيت بوده است
مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو (ايساكو) گفت: افزايش اين شاخص همزمان با رشد كلي شركت در ابعاد مختلف صورت پذيرفته، كه افزايش 25 درصدي تامين قطعات يدكي به منظور ارائه قطعات با كيفيت به مشتريان در سال 90 از آن جمله است.