کد خبر: ۱۴۷۵۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۸

به تصمیم مجمع خوشبین باشید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید سجادی در حاشیه اولین همایش مدیران باشگاه‌های خصوصی گفت: جمعی صمیمی باشگاه‌های خصوصی سراسر کشور در این مراسم حضور داشتند. اولین جلسه‌ای است که در خدمت عزیزان هستیم، امکانات و بضاعت به این صورت فراهم نیست تا در خدمت همه باشیم، بنابراین منتخبی از مسئولان در این همایش حضور دارند تا چالش‌ها، نیازها، تسهیلات و نحوه صدور مجوز اماکن ورزشی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز اولین جلسه را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم و همین راه را به سمت خصوصی‌ شدن با شرایط خوب به نحوی که همه تشویق شوند ادامه می‌دهیم. امیدوارم شاهد باشیم تا اداره ورزش به دست مردم سپرده شود.

سجادی در مورد انتخابات فدراسیون‌ فوتبال گفت:‌ تا انتخابات فدراسیون فرصت زیادی باقی نمانده است، چند روز دیگر صبوری به خرج می‌دهیم تا مجمع بتواند با کاندیداهایی که اعلام آمادگی کرده‌اند و به این تأیید نهایی رسیده‌اند، انتخابات را برگزار کند.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش تصریح کرد: هر تصمیمی که مجمع فدراسیون فوتبال بگیرد احترام می‌گذاریم و از رئیس مجمع فدراسیون فوتبال حمایت می‌کنیم.

سجادی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اظهارات دهقان در خصوص اینکه وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون‌ها از جمله دوومیدانی و فوتبال دخالت داشته است، تصریح کرد: در این مورد نظری ندارم. در مورد مطالب بزرگواران نمی‌توانم صحبتی کنم، ما سعی می‌کنیم انتخابات به نحوی مطلوب برگزار شود. وزارت ورزش در داخل کشور است و در وزارت همسایه نیز وظایف فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها مشخص است. فدراسیون‌ها یک روزی به دست وزرات ورزش فدراسیون شده‌اند. بنابراین هر شخصی نظر خود را دارد و من صحبتی راجع به آن ندارم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش درباره اینکه گفته می‌شود از وزارت ورزش با اعضای مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال تماس گرفته می‌شود عنوان کرد: من نه خودم با کسی تماس گرفتم و نه کسی با من تماس گرفته است. به تصمیم مجمع خوشبین باشید.

سجادی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر برکناری صفایی و اینکه وی اعلام کرده بود سجادی گفته است با قدرت به کارت ادامه بده گفت: من مصاحبه وی را ندیده‌ام، ما وظیفه داریم اگر یک روز هم مسئولیت داشته باشیم، با قدرت کار کنیم. بنابراین، دور زدن و این مسائل در حد ورزش نیست.

به گزارش فارس،وی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است صفایی در فدراسیون دیگری مشغول به کار شود، گفت: من نمی‌دانم، شما وقت دارید تا سایت‌ها را چک کنید. بنابراین دنبال تأیید و تکذیب نباشید. مدیران ورزش پتانسیل دارند و باید بتوانند از این پتانسیل استفاده کنند. روی افراد حساس نشوید و تمرکز نکنید، هر جا که اقتضاء کند از افراد مختلف استفاده می‌کنیم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین