کد خبر: ۱۴۷۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۷
مجیدی:

من برای کرسی مجلس جیب ندوخته‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: محمدرضا مجیدی که دقایقی پیش در ادامه سخنرانی‌های مردمی خود در مسجد‌الرسول بازار بیرجند و در جمع اصناف اظهار داشت: ‌ من برای کرسی مجلس جیب ندوخته‌ام و تنها انگیزه من برای حضور در این عرصه فقط خدمت به مردم دیاری است که در آن رشد و پرورش پیدا کرده‌ام و به این خاک مدیونم.

وی بر حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد و افزود: یکی از اصول حضور من در این صحنه جذب حضور حداکثری مردم است و نتیجه این انتخابات برای من اهمیتی ندارد.

* ما مامور به وظیفه هستیم نه مامور به نتیجه

کاندیدای مستقل اصولگرای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای با بیان اینکه پیروز واقعی میدان انتخابات مردم هستند، اظهار داشت: ‌ ما مامور به وظیفه هستیم نه نتیجه چرا که نتیجه این انتخابات را مردم رقم می‌زنند.

* نشستن روی صندلی‌های مجلس راحت نیست مگر با انگیزه خدمت

مجیدی ادامه داد: من سال‌های قبل به عنوان معاون وزیر کشور هم بر روی صندلی‌های قرمز و هم سبز مجلس نشسته‌ام و صندلی‌های راحتی نیستند مگر اینکه با انگیزه خدمت به مردم وارد شوید.

* ۱۳ اسفند حرف‌های زیادی برای گفتن به مردم دارم

وی با بیان اینکه در این چند روز شایعات زیادی بر علیه من ساخته شده است، گفت: ‌ من تا روز ۱۲ اسفند صبر می‌‌کنم اما روز بعد از آن حرف‌های زیادی برای مردم دارم و به این وظیفه عمل می‌کنم.

کاندیدای مستقل اصولگرای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای در پاسخ به سؤال یکی از شهروندان که آیا قرار نگرفتن در لیست جبهه متحد اصولگرایان دلیلی داشته است، افزود: ‌ در تهران ۱۳ لیست اصولگرایی وجود دارد که همه این لیست‌ها نیز مورد تایید است.

مجیدی ادامه داد: امام جمعه بیرجند در خطبه‌های همین هفته اذعان کردند که هر هفت کاندیدای بیرجند اصولگرا هستند.

وی تصریح کرد: ‌من از آغاز کار اعلام کردم که به صورت مستقل وارد عرصه می‌شوم و فارغ از حمایت هیچ حزب و گروهی عمل می‌کنم.

به گزارش فارس،کاندیدای مستقل اصولگرای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای با بیان اینکه مردم حق انتخاب دارند، اظهار داشت: ‌ نباید برای مردم تعیین تکلیف کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Indonesia
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
0
Play inrfomative f_or me, Mr. internet writer.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین