کد خبر: ۱۴۷۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲
مسابقات تنیس دوبی

جوکوویچ، فدرر و ماری راهی دور سوم شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردان شماره یک، 3 و 4 تنیس جهان با غلبه بر حریفانشان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات دوبی راه یافتند. 

دور دوم مسابقات یک میلیون و 700 هزار دلاری تنیس دوبی که از رقابت‌های 500 امتیازی محسوب می‌شود با صعود مردان شماره یک، 3 و 4 جهان به دور سوم (مرحله یک چهارم نهایی) همراه شد.

در آغاز دور دوم این رقابت‌ها نواک جوکوویچ صربستانی و مرد شماره یک تنیس جهان مقابل سرگی اتاخوسکی از اوکراین به راحتی پیروز شد و به مرحله سوم رسید تا در این مرحله به مصاف هموطنش یانکو تیپسارویچ و بخت هفتم قهرمانی برود.

در دیگر دیدار مهم دور دوم راجر فدرر سوئیسی و مرد شماره 3 جهان که در غیاب رافائل نادال بخت دوم قهرمانی محسوب می‌شود فیلیسیانو لوپز اسپانیایی را 2 بر صفر شکست داد و در دور سوم رقیب میخائیل یوژنی روس می‌رود.

همچنین در دیگر دیدار مهم دیشب اندی ماری بریتانیایی و بخت سوم قهرمانی مقابل حریف گمنام سوئیسی 2 بر صفر به برتری رسید و حریف توماس بردیچ چک به عنوان بخت پنجم قهرمانی شد.

به گزارش فارس، جو ویلفرد تسونگا فرانسوی و بخت چهارم قهرمانی با غلبه بر لوکاس روسول چک در مرحله یک چهارم نهایی حریف دل پوترو شد.

دور سوم رقابت‌های تنیس دوبی امشب برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین