کد خبر: ۱۴۷۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹

گلایه عزیزی از صداوسیما

مگر ما از کره مریخ آمدیم!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم ابومسلم خراسان ضمن گلایه از برخی خبرنگاران گفت: بعضی ها انگار چیزی را به من داده اند و الان از من طلبکارند. 

خداداد عزیزی چهارشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل شهرداری اراک ضمن امتناع از مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه بعضی از خبرنگاران طوری رفتار می کنند که انگار قبلا چیزی را به من داده اند و الان من موظفم که طلبم را به آنها بدهم.

وی در ادامه افزود: بعد از شکست تیم ما مقابل پیکان آمدند و گفتند که خداداد عزیزی طبق معمول بازهم مصاحبه نکرد، اصلا مگر زور است که مصاحبه کنم، دلم نمی خواهد و مصاحبه هم نمی کنم.

سرمربی ابومسلم سپس رو به هواداران ابومسلم کرد و گفت: اینها انگار از شهر دیگری آمده اند و هر زمان که موقعیتی پیش می آید درصدد تخریب روحیه بازیکنان و کادر فنی و مجموعه ابومسلم هستند، صداوسیما از ما 8 میلیون تومان خواست تا فقط یک بازی تیم را آن هم از شبکه خراسان پخش کند.

عزیزی ادامه داد: صداوسیما از ما پول زور می خواهد، مگر ما از کره مریخ آمدیم مشهد و غریبه ایم که می خواهند بابت پخش بازی ابومسلم از ما پول بگیرد، هواداران حق دارند که در خانه بنشینند و بازی تیم محبوب شان را تماشا کنند.

به گزارش مهر، وی اظهار داشت: در این شهر متأسفانه برخی ها نمی خواهند که ابومسلم نتیجه بگیرد و تنها بدنبال حاشیه سازی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین