کد خبر: ۱۴۷۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹
رييس هيات بازرسی انتخابات استان تهران:

530 گزارش تخلف در استان تهران دريافت شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رييس هيات بازرسي انتخابات استان تهران گفت: طي 30 سال گذشته، 30 انتخابات در كشورمان برگزار شده است و همواره در اجراي آن‌ها، همدلي، تعامل و همكاري چشمگيري بين مسئولان وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار ايسنا مستقر در استانداري تهران، نعمت‌الله تركي در جمع خبرنگاران با بيان اينكه "در اين دوره از انتخابات نيز برنامه‌ريزي‌هاي خوبي شده است"، افزود: در استان تهران با توجه به انبوه جمعيتي، براي هركدام از حوزه‌هاي انتخابيه يك هيات بازرسي تشكيل داده‌ايم كه اين هيات‌ها قبل از ثبت‌نام كانديداها سازماندهي شده بودند.

وي اضافه كرد: مجموعا شش هزار و 400 بازرس با 74 هزار نفر ساعت آموزش براي اين انتخابات آماده شده‌اند. بازرس‌ها در همه شعبه‌ها حاضر هستند و براي هر 10 حوزه نيز يك سربازرس انتخاب شده است.

رييس هيات بازرسي انتخابات استان تهران درباره گزارش‌هاي تخلفات نيز گفت: از روز ثبت‌نام تا ديروز، مجموعا 530 گزارش تخلف در استان تهران دريافت شده است كه چند مورد آن تخلف تشخيص داده شد و طي آنها، افرادي از اموال دولتي استفاده كرده بودند و رسيدگي به پرونده آنها در حال انجام است.

تركي ادامه داد: امروز نيز در سطح استان تهران گزارش‌هايي مبني بر تخلف برخي هواداران كانديداها در برخي شهرستان‌ها گزارش شده است اما در شهر تهران تاكنون هيچ تخلفي گزارش نشده است.

وي همچنين يادآور شد: بازرسان ما از ميان افرادي انتخاب شده‌اند كه هيچ گرايشي به هيچ داوطلبي ندارند و در صورتي‌كه ببينيم بازرسي له يا عليه داوطلبي فعاليت مي‌كند با او برخورد خواهيم كرد. براي نمونه، يك مورد به همين شكل داشتيم و حكم بازرسي را از او پس گرفتيم و او را به مراجع رسيدگي كننده معرفي كرديم.

رييس هيات بازرسي انتخابات استان تهران در پايان، ميزان استقبال مردم از انتخابات را بسيار چشمگير دانست و گفت: از آغاز زمان اخذ راي، شور مردم نسبت به دوره‌هاي گذشته بي‌سابقه بوده است و اكثر گزارش‌ها نشان از حضور پرشور مردم در انتخابات دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین