کد خبر: ۱۴۷۸۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۸۴ - ۱۷:۲۴

اولين استاندار پروازي

آفتاب‌‌نیوز : گفتنی است در حال حاضر خانواده سقائيان نژاد در شهر اصفهان ساكن هستند

سقائيان نژاد در پاسخ به برخي منتقدين گفته است، فاصله زيادي بين اصفهان و فارس نيست و لذا لزومي ندارد كه خانواده ام به فارس بيايند.

گفته مي شود مجمع نمايندگان مجلس استان فارس با انتصاب سقائيان نژاد به عنوان استاندار اين استان مخالف هستند از طرفي آيت ا.. حائري شيرازي نماينده ولي فقيه در استان نيز نظرخود را منوط به نظر نمايندگان مجلس نموده است.

مجمع نمايندگان استان فارس، حسين نجابت و حسين روزي طلب را براي تصدي استانداري استان فارس به وزير كشور پيشنهاد كرده اند.

گفته مي شود اولويت دوم وزير كشور، فردي به نام مهندس « رجا »است كه سابق بر اين شهردار شيراز و استاندار كهكيلويه و بويراحمد بوده است وي از جمله تأمين كنندگان منابع مالي گروه كارگزاران سازندگي است و در دبي مشغول برج سازي است . برج هاي موسوم به « زيتون » در شهر شيراز نيز متعلق به مهندس « رجا » است.

لازم به ذكر است، پيش از زاهدي، قرار بود سقائيان نژاد به عنوان وزيرعلوم به مجلس پيشنهاد شود وليكن به دليل فشار مسؤولين ستاد احمدي نژاد در استان اصفهان، مبني بر بكارگيري نيروهاي افراطي مشاركت توسط سقائيان نژاد در دانشگاه اصفهان، اين موضوع، منتفي شد.

این در حالی است که پیشتر نام شایسته نیا که دارای سابقه نظامی نیز است به عنوان کاندیدای استانداری فارس مطرح بوده است که به این ترتیب به نظر می رسد با انتصاب سقائیان این احتمال نیز منتفی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین