کد خبر: ۱۴۷۹۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳

خودکشی قاتل، کیلومتر‌ها دورتر از قربانیان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  دانیل جانستون 29 ساله که در این جنایت هولناک تارا و دخترش آلیسون را به انگیزه‌ای نامعلوم در اوکلاهما کشته بود پیش از دستگیری با سفر دور و درازی به لس‌آنجلس در هتل خودکشی کرد.

اجساد مادر و فرزند چند ساعت پس از جنایت در خانه آنها پیدا شد اما اثری از مرد خانواده نبود همین امر پلیس را برای یافتن دانیل جانستون در سراسر امریکا به حال آماده‌باش درآورد و درنهایت با ردیابی او در لس‌آنجلس جسد خون آلودش در اتاق هتل یافت شد.

گری نایت بازپرس این پرونده پس از بررسی شواهد گفت: «مرگ مادر و فرزند خردسالش قطعاً یک جنایت بوده و از آنجا که مرد نیز بلافاصله بعد از این اتفاق متواری شده و خودکشی کرده است هرگونه شک و شبهه‌ای را درباره قاتل بودن او از بین می‌برد.»

اما نکته مبهم در این پرونده انگیزه قاتل است. به گفته همسایه‌ها این خانواده کاملاً شاد و خوشحال بودند و هر عصر هم با یکدیگر به پیاده روی می‌رفتند. دانیل جانستون هیچ سابقه خشونتی هم ندارد و تنها نکته سیاه در پرونده او قبض جریمه اتومبیلش بوده است.

یکی از آشنایان آنها که هنوز مرگ این خانواده را باور نکرده بود با ابراز تأسف از این ماجرا گفت: «نمی‌توانم قساوت یک فرد را در کشتن یک کودک بیگناه تصور کنم. اصلاً این موضوع قابل باور نیست.

به گزارش ایران،آنها نه با یکدیگر و نه با همسایه‌ها مشکلی نداشتند و زوج بسیار آرام و مهربانی به نظر می‌رسیدند. دانیل و تارا عاشق دخترشان بودند و نمی‌دانم چرا زندگی‌شان اینطور نابود شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین