کد خبر: ۱۴۸۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۲
سخنگوي کميته طراحان سوال از رئيس جمهور:

سوال از رییس جمهور در دستور کار این هفته مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مصطفی رضا حسینی قطب آبادی نماینده شهر بابک و سخنگوي کميته طراحان سوال از رئيس جمهور در گفت و گو با خبرنگار شفاف با در خصوص زمان بررسی سوال از رییس جمهور در مجلس گفت: بررسی سوال از رییس جمهور در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد و سوال از رییس جمهور حتما در مجلس هشتم بررسی می شود.

وی با بیان اینکه امضا کنندگان و کمیته 6 نفره پیگیری سوال از رییس جمهور همچنان مصر هستند که سوال از رییس جمهور انجام شود، تاکید کرد: سوال از رییس جمهور را به نفع نظام می دانیم. حال که انتخابات عالی و طبق خواست مقام معظم رهبری برگزار شد و حضور گسترده مردم موجب شد که پایه های نظام مستحکم تر شود.این امر می طلب که مردم اعتمادشان به قوای نظام و مسئولین بیشتر شود و لازمیه این امر انجام وظیفه بدون در نظر گرفتن مسایل سیاسی است.



مصطفی رضا حسینی قطب آبادی


سخنگوي کميته طراحان سوال از رئيس جمهور تصریح کرد: هدف ما از سوال آمدن رییس جمهور و پاسخگویی به سوالات است که این اقدام برای نظام و تنقیح افکار عمومی است. سوال از رییس جمهور نشان می دهد که همه باید قانون را اجرا کنند و کسی حق ندارد به تعبیر خود قانون وضع کند و یا قانونی که وضع شده را نادیده بگیردچرا که نبود قانون یعنی هرج و مرج.

به گزارش شفاف،رضا حسینی با ابراز امیدواری نسبت به حضور رییس جمهوری جهت پاسخگویی به سوالات گفت: باید رییس جمهور برای پاسخگویی به سوالات به مجلس بیایند البته تاکنون نیز هیچ هشداری نداشتیم که دولت قصد ندارد پاسخگو باشد و باید در زمان مقرر برای پاسخگویی در مجلس حاضر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
0
اينها كه خيليشون حذف شدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
0
کی ان شاء الله؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
0
بيچاره‌ها به فكر آبروي خودتون باشيد!! اگر بياد كه همتونو لوله ميكنه!! با اين همه .....فكر مي‌كنيد هنوز رويي براي اين كارها داريد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
0
0
جالبه . تازه یادشون افتاده .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین