کد خبر: ۱۴۸۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸
محمود آبادی:

آخرین وضعیت محورهای کرج - چالوس و هراز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  عباس محمود آبادی در خصوص وضعیت راههای کشور، اظهار داشت: محور کرج - چالوس و هراز که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بودند، از ساعت 9 صبح امروز باز شده و رفت و آمد در این محورها جریان دارد.

مدیرکل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: محور همدان - سنندج در استان همدان، محورهای روانسر - پاوه، روانسر - جوانرود و جوانرود - ثلاث در استان کرمانشاه که به علت برف و کولاک شدید مسدود بود از صبح امروز باز شده اند.

وی در خصوص محورهایی که هنوز امکان تردد در آنها وجود ندارد، گفت: محور میانه- هشترود، سرچم - اردبیل در آذربایجان شرقی و مهاباد - بوکان، مهاباد - سردشت، تکاپ - ایرانخواه، تکاپ - دندی و نقده - پیرانشهر در استان آذربایجان غربی مسدود است.

وی افزود: همچنین محور اردبیل - سراب در اردبیل و محور دیواندره - سقز و سقز - بانه، سقز - مریوان و سنندج - دیواندره، دیواندره - سقز در استان کردستان و محور فرعی شمشک به دیزین در استان تهران و البرز هم به دلیل بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محمود آبادی افزود: براساس اعلام سازمان هواشناسی، تا دو روز آینده وضعیت هوا تغییری نمی کند و باد و کولاک ادامه دارد.

به گزارش مهر،مدیرکل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تصریح کرد: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در برخی از محورهای ارتباطی غرب و شمال غرب کشور به رانندگان توصیه می شود که از سفرهای غیرضروری تا عادی شدن وضعیت خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین