کد خبر: ۱۴۸۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۳

استقلال- الريان، آغاز ليگ قهرمانان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استقلال كه خاطره خوشي از رويارويي با السد قطر در فصل قبل اين مسابقات ندارد اين بار بايد از ساعت 18:50 امشب به وقت تهران به مصاف الريان قطر برود. استقلال در اين بازي چند بازيکن خود را در اختيار ندارد. آندرانيک تيموريان، مجتبي جباري و الونگ الونگ به‌دليل آسيب ديدگي و آرش برهاني به دليل دو کارته شدن در بازي‌هاي پلي آف شانس حضور در اولين بازي مرحله گروهي را از دست داده‌اند.

استقلال به مصاف الرياني مي‌رود که از بازيکنان خارجي زيادي بهره مند است و براي فرار از قانون محدوديت حضور بازيکن خارجي در تيمشان به تعداد زيادي از آنها تابعيت قطري داده‌. اين تيم در آخرين بازي خود در ليگ قطر با نتيجه 3 بر صفر العربي را شکست داده و با شش امتياز اختلاف نسبت به تيم صدرنشين لخويا سوم است. تاريخچه رويارويي‌هاي استقلال مقابل تيم‌هاي قطري برتري آبي‌ها را نشان مي‌دهد. نماینده فوتبال ایران تا به حال 12 بار مقابل تیم های قطری به میدان رفته که حاصل آن 6 برد، 5 تساوی، یک باخت، 17 گل زده و 10 گل خورده بوده است.

به گزارش تهران امروز،تنها جدال استقلال برابر الریان نیز به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا در فصل 1992-1991 برمی گردد که استقلال با هدايت منصور پروحیدری و گلزنی چنگیز و سرخاب، 2بريك حریفش را شکست داد. استقلال فصل قبل دو بار با هدایت پرویز مظلومی برابر السد قطر قرار گرفت که هر دو مسابقه با تساوی خاتمه یافت. همين دو تساوي سرانجام باعث حذف استقلال از مرحله گروهي شد. تيم ملي هم در بازي رفت و برگشت مقدماتي جام جهاني 2014 با قطر به تساوي رسيد و حال بايد استقلال به طلسم تساوي فوتبال ايراني مقابل قطري‌ها پايان خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین