کد خبر: ۱۴۸۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴

واکنش جالب علی دایی درباره رییس شدن کفاشیان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم راه آهن در گفت و گو با ؛ از اردوی تیمش سخن گفت. اردویی که برای یک هفته در دبی برگزار شد:« در دبی تمرینات خیلی خوبی برگزار کردیم و به اهدافی که مد نظرمان بود را رسیدیم. خوشبختانه زمین باشگاه ایرانیان ، چمن با کیفیتی داشت. اردوی خیلی خوبی داشتیم. به این دلیل که تیم های اماراتی درگیر بازی های لیگ بودند ، بازی تدارکاتی نگذاشتیم.«

او ادامه می دهد:« مشکلات این روزهایم مصدوم های مان هستند. چون دو بازی سخت با استقلال و سپاهان داریم که از این بازی ها نتیجه می خواهیم.»

دایی که با تغییر اساسنامه حق رای در مجمع را از دست داده بود ، می گوید:«از ما دعوت نکردند. اهمیتی نمی دهم که حق رای ندادند . واقعا انتخابات فوتبال برایم اهمیتی نداشت.»

او درباره ریاست دوباره کفاشیان گفت:« انتخابی است که مجمع انجام داده . البته علاقه ای به حرف زدن درباره اش ندارم.»

و درباره رفتن تاج و محمدی هم گفت:«من ایران نبودم ، اخبارش را هم پیگیری نکردم . باور می کنید نمی دانستم این ها رافتند. علاقه ای ندارم که این چیزها را بدانم و برای علاقه نداشتنم هم هزار و یک دلیل دارم.»

به گزارش خبرآنلاین،او درباره هجمه به انتخابات و فشار برای استعفای کفاشیان هم گفت:« مگر آقای کفاشیان در این ۴ سال بازنشسته نبوده؟ مگر امروز بازنشسته شده که مانع کارش بشوند؟ یا ما نمی دانیم کفاشیان کی بازنشسته شده یا مشکل چیز دیگری است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین