کد خبر: ۱۴۸۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۵

تجمع برخی متقاضیان مسکن مهر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ساعتی پیش جمعی از متقاضیان مسکن مهر به دلیل دریافت نکردن کلید آپارتمان‌های خود که امروز وعده آن داده شده بود مقابل یک تعاونی مسکن مهر در بریانک تجمع کردند.

جمع کثیری از متقاضیان تعاونی مسکن مهر ۷ منطقه ۱۷ طی تماس با خبرگزاری فارس از تجمع مقابل تعاونی مسکن مذکور در محله بریانک خبر دادند.

بر اساس اظهارات بیان شده امروز مقرر بود کلید‌های تعدادی از مسکن‌های مهر آماده شده به متقاضیان تحویل داده شود اما واحدهای مسکونی دیگری به این جمعیت حدوداً ۲۰۰ نفره نشاده داده شد که واحدهایی نیمه‌کاره بوده و از امکانات اولیه‌ای مانند آب، برق و گاز بهره‌‌مند نبوده است.

شرکت پیمانکار این بخش از تعاونی مسکن مهر نام شرکت را از کیسون به پارسیان بدون اعلام به متقضیان خود تغییر داده که بر این اساس معلوم نیست سرمایه آنها دست کیست و با چه افرادی طرف هستند.

بر اساس اظهارات افراد تماس گیرنده با خبرگزاری فارس، در حال حاضر متقاضیان با ۴ دستگاه‌ اتوبوس و تعداد دیگری با خودروهای شخصی مقابل دفتر تعاونی مسکن مهر ۷ تجمع کرده‌اند و هیچ‌کس جوابگوی آنها نیست.

این افراد از سال‌ ۸۵ تاکنون در این شرکت ثبت‌نام کرده و مبالغی تا سقف ۱۰ میلیون تومان برای دریافت مسکن مهر پرداخت کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین