کد خبر: ۱۴۸۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۰

سير و سركه در جدول پخش نوروزی شبكه دو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجموعه نوروزي سير و سركه از 28 اسفند هر شب ساعت 30‌/‌21 از شبكه دوم سيما پخش خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومي شبكه دو، اين سريال كه فيلمنامه آن به قلم غلامرضا رمضاني و مجبتي خشك دامن به نگارش در آمده، داستان پيرزني را روايت مي كند كه در صدد است براي سفر به خارج از كشور در كلاس هاي آموزشي زبان انگليسي شركت كند اما ...

اين مجموعه كه تاكنون حدود 80 درصد تصويربرداري آن انجام شده است، با تدوين همزمان و همچنين ساخت موسيقي خود را براي پخش در نوروز آماده مي‌كند. ضمن اين‌كه تيزر اين مجموعه نيز در حال پخش از سيما مي‌باشد.

تدوين مجموعه همزمان با تصويربرداري توسط بابك رضاخاني در حال انجام است و تاكنون دو قسمت آن آماده شده است. ناصر چشم‌آذر نيز ساخت موسيقي سير و سركه را برعهده دارد.

«سير و سركه» كاري از گروه فيلم و سريال شبكه دو سيماست كه كارگرداني آن‌را غلامرضا رمضاني و تهيه كنندگي اش را ابراهيم زاهدي فر به عهده دارند.

در اين مجموعه پري اميرحمزه (تهمينه)،‌ آناهيتا اقبال‌نژاد (فرزانه دختر تهمينه)، سعيد پورصميمي (سلطان)، محمود پاك‌نيت (نصرت ) و پروين قائم‌مقامي (سرور) هنرنمايي خواهند كرد.

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، «سيرو سركه» با مضمون طنز اجتماعي نگاهي به موضوع روابط اجتماعي و جايگاه آن در زندگي روزمره افراد دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین