کد خبر: ۱۴۹۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶
محبی‌نیا در نطق میان دستور:

برخی نمایندگان مجلس یک سرفه هم نکردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز طی نطقی میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: انتخابات مظهر تحرک سیاسی است و وقتی در جامعه‌ای انتخابات وجود داشته باشد، آن جامعه به انجماد نمی‌رسد، تحرک دارد، بالنده است و حیات و نشاط خود را حفظ خواهد کرد.

وی افزود: خدا را شاکریم که بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران حکومت در رابطه با آرا و افکار عمومی هیچ کوتاهی از خودش نشان نداده و با شهامت برنامه‌های خود را در سطوح متفاوت به آرا مردم واگذار کرده است.

نماینده مردم میاندوآب در خانه ملت خاطرنشان کرد: همه انتخاب‌هایی که در انتخابات صورت گرفته است، بیانگر این است که جمهوری اسلامی ایران با اراده مردم اداره می‌شود و انتخابات مجلس نهم هم بدون شک از این قاعده مستثنی نیست.

محبی‌نیا با اشاره به زیبایی و تلخی‌های ‌انتخابات تصریح کرد: متأسفانه بعد از انتخابات و طبق معمول همیشه بعضی از کارگزاران نظام سلطه در غرب مطالب بسیار رذل و پلشتی‌هایی را از سر خصومت و ندانم‌کاری از خود نشان دادند و من اطمینان دارم که آنها حتی نسبت به مبانی فکری، حقوقی، سیاسی و اندیشه خودشان هم آشنایی ندارند.

وی ادامه داد: جالب است که این بزرگان، اندیشه‌های سیاسی، حقوقی، علوم انسانی و اجتماعی را خوب مطالعه نمی‌کنند و می‌آیند در رابطه با حضور حماسه‌آفرین و دشمن‌کش سرزمین ایران سخن می‌گویند که متأسفانه این مسئله از پلشتی‌ها و ندانم‌کاری‌ها آنها ریشه می‌گیرد.

محبی‌نیا خطاب به وزیر خارجه انگلیس اظهار داشت: شما نگاهتان به مسائل ایران نگاه مداخله‌جویانه است و بدانید آحاد ملت ایران بر دهان شما خواهند زند.

وی گفت: بدانید ما فرزندان امام (ره) و امروز مقلدان مقام معظم رهبری هستیم به هیچ وجه آنهایی که رأی نیاورند، احساس شکست نمی‌کنند و آنهایی که رأی آوردند خودشان را پیروز و برنده نمی‌دانند، ما یک رفتار و فرهنگ سیاسی را به نمایش گذاشتیم و بدون شک از نتیجه آن مطابعت خواهیم کرد.

نماینده مردم میاندوآب در خانه ملت خطاب به وزیر خارجه انگلیس و کلینتون ادامه داد: شما بروید و به مشکلات خود رسیدگی کنید، وضع سیاسی و اقتصادی شما با تمام این امکانات این است که می‌بینید. درورد بر ملت بزرگ ایران که با تبعیت از مولا و مقتدای خود حماسه آفریدند.

به گزارش فارس،محبی‌نیا خطاب به نمایندگان منتخب مجلس نهم خاطرنشان کرد: در حال حاضر شما به عنوان اصولگرایان پیروز این میدان هستید و تقاضا دارم تا از گفتمان اصولگرایی پاسداری کنید و نمایندگان مجلس نهم مانند مجلس هشتم نباشند. افرادی آمدند و 4 سال نماینده شدند و با توجه به حوزه‌های انتخابیه‌ بسیار بزرگ و دغدغه‌های مردم، در این مدت به خاطر خدا یک سرفه هم از آنها نشنیدیم و این کارکرد مجلس را زیر سؤال می‌برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین