کد خبر: ۱۴۹۲۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۱

سینما استقلال میزبان قلاده‌های طلا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ئیس شورای صنفی نمایش گفت: پخش «قلاده‌های طلا» به حوزه هنری واگذار شد تا در ایام نوروز در گروه سینمایی استقلال اکران شود.

«سید‌ضیاء هاشمی» رئیس شورای صنفی نمایش درباره اکران فیلم‌های نوروزی، گفت: قرارداد پخش فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» توسط حوزه هنری به ثبت رسید و در گروه سینمایی استقلال نوروز به نمایش درخواهد آمد.

وی در ادامه گفت: در آیین‌نامه شورای صنفی نمایش آمده است که ‌دفتر پخش نمی‌تواند دو فیلم همزمان را اکران کند مگر اینکه از یکی از تبصره‌های آیین‌نامه بهره ببرد، البته ‌با انعقاد قرارداد پخش فیلم «قلاده‌های طلا» با حوزه هنری فیلمیران نیز تنها فیلم «گشت ارشاد» را در گروه سینمایی آفریقا توزیع خواهد کرد.

هاشمی در ادامه گفت: فیلم‌های سینمایی «فیتیله و ماه پیشونی‌» در گروه سینمایی آزادی و توسط راه عرفان پخش می‌شود، همچنین فیلم «خصوصی» توسط پویا فیلم در گروه سینمایی قدس و فیلم «انتهای خیابان هشتم» نیز توسط بشرا فیلم در گروه سینمایی عصر جدید برای نوروز اکران خواهد شد.

به گزارش فارس،رئیس شورای صنفی نمایش در پایان به فیلم «قلاده‌های طلا» و اکران آن در نوروز اشاره کرد و گفت: ما در شورای صنفی نمایش تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فیلم «قلاده‌های طلا» و دیگر فیلم‌ها بسیار خوب و در شرایطی مناسب اکران شود. «قلاده‌های طلا» از استانداردهای سینمایی خوبی برخوردار است و مورد قبول همه سینمای ایران خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین