آفتابنیوز : آفتاب: به گزارش ایکو پرس ، علی نمکین قائم مقام خدمات پس از فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : درطرح امداد نوروزی ایساکو ، نمایندگیهای كشیك شبانهروزی نسبت به سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته و امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان محصولات ایران خودرو را بدنبال داشته باشد.
قائم مقام خدمات پس از فروش ایساكو با اشاره به نظارت بر فعالیتهای نمایندگیهای طرح امداد نوروزی خاطر نشان كرد: نظارت بر نمایندگیها طرح امداد نوروزی در سه سطح صورت میپذیرد. در سطح اول؛ دفاتر منطقهای به صورت حضوری نمایندگیهای تحت پوشش خود را كنترل خواهندكرد.دوم مدیریت نظارت برشبكه شركت ایساكو نیز به طور نامحسوس عملكرد نمایندگیها را ارزیابی میكنند. نظرسنجی نیز به عنوان ضلع سوم با تماس تلفنی و ارسال پیامك وظیفه سنجش فرایند اجرایی طرح را بر عهده خواهند داشت.
نمكین در ادامه با تاكید بر ارزیابی عملكرد نمایندگیها در این طرح گفت: : مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند 24 ساعته با شماره 09644 تماس گرفته و نقطه نظرات خود را با واحد امور مشتریان در میان بگذارند.
گفتنی است طرح امداد نوروزی ایساکو از 24 اسفنده ماه تا 15 فروردین ماه 91 ادامه دارد .