کد خبر: ۱۴۹۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۶
فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور؛

استقلال فاتح جام حذفی شد

ششمین قهرمانی استقلال
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال استقلال تهران با برتری مقابل شاهین بوشهر برای ششمین بار کاپ قهرمانی جام حذفی را به خانه برد.

دیدار فینال بیست و پنجمین دوره رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۵ در حالی به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد که دو تیم استقلال و شاهین بعد از کسب تساوی بدون گل در زمان ۹۰ دقیقه قانونی وارد وقت‌های اضافی شدند تا با تساوی در ۳۰ دقیقه اضافه شده در ضربات پنالتی شانس خود را برای رسیدن به قهرمانی امتحان کند.

در این دیدار که به قضاوت علیرضا فغانی در حضور بیش از ۱۵ هزار هواردار برگزار شد دو تیم در نیمه اول، بازی محتاطانه‌ای را در دستور کار قرار دادند و نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند. استقلال در نیمه اول چند حمله روی دروازه حریف خود داشت اما در این نیمه این شاهین بوشهر بود که تا آستانه باز کردن دروازه آبی پوشان پیش رفت.

اما در نیمه دوم در شرایطی که انتظار یک بازی رو به جلو از دو تیم می‌رفت باز هم شاگردان مظلومی و درخشان بازی محتاطانه خود را ادامه دادند تا دو تیم نتوانند دروازه یکدیگر را باز کنند.

استقلالی‌ها در این نیمه بازی هجومی تری از خود به نمایش گذاشتند اما در پایان ۹۰ دقیقه تساوی دو تیم، بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. در ۲ پانزده دقیقه اضافه شده هم دو تیم علی رغم ارایه بازی هجومی‌تر باز هم به گل نرسیدند تا ضیافت پنالتی‌ها تکلیف برنده این دیدار و قهرمان جام حذفی را مشخص کند.

در ضربات پنالتی استقلال تهران که شرایط بهتری به خود می‌دید با گل‌های محسن یوسفی، فریدون زندی، جیروید ساموئل و یرکوویچ در مقابل تک گل انصاریان با نتیجه ۴ بر یک پیروز شدند برای ششمین بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر برد.

شاهین بوشهر برای اولین بار فینال جام حذفی را تجربه می‌کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
0
1
براي مسئولين شبكه سه متاسفم كه مراسم اهداي جام رو پخش نكردن!
به افتخارشون ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
0
1
تمام زیبایی بازی لحظه ی جام گرفتن بود که متاسفانه نشون ندادند !
چراشو نمیدونم!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین