کد خبر: ۱۴۹۶۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۰

افزايش 20درصدي كرايه ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد احمدي بافنده با اعلام اين خبر گفت: ما نمي خواهيم خود را با كشورهاي ديگر مقايسه كنيم ولي اين در شان مردم ما نيست كه تاكسي هاي در اختيارشان پرايد، آردي و روآ و پيكان باشد.

وي تصريح كرد: پس از انقلاب خودروهايي مانند رنو و هيوندا، بنز و تويوتا، تاكسي بودند و امروز نمي توانيم از رانندگان بخواهيم از خودروهايي استفاده كنند كه وقتي كولر آن را روشن مي كنند ديگر نمي توانند در مسير سربالايي حركت كنند.

مدير عامل سازمان تاكسيراني اظهار كرد: ما از مسئولان مي خواهيم تنها راه را براي ما باز بگذارند تا بتوانيم ماشين هاي با كيفيت داخلي و خارجي را وارد ناوگان تاكسيراني كنيم در اين ميان دولت مي تواند پول گمركي را كمتر دريافت كند تا تاكسي هايي با كيفيت بالا و با قيمت كمتر در اختيار رانندگان قرار دهيم.

احمدي با انتقاد از اينكه تاكسيرانان براي هر بار سوخت گيري به ويژه CNG بايد 2 ساعت در صف ها معطل شوند، گفت: با احتساب 2 بار سوختگيري در روز تاكسيرانان بايد حدود 4 ساعت به جاي خدمات رساني به مردم در صف هاي سوخت معطل شوند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران،وي با اشاره به اينكه تلاش كرده ايم با همكاري شوراي شهر نرخ كرايه ها را به سمت واقعي شدن نزديك كنيم اظهار داشت: با هر معياري كه بسنجيم مي بينيم كه افزايش نرخ تورم بسيار بيشتر از نرخ كرايه هاي تاكسي بوده است و تاكسيرانان با مشكلات معيشتي عديده اي مواجه شده اند و ما اگر مي خواهيم اين قشر فقيرتر نشوند بايد حداقل نرخ كرايه براساس نرخ تورم افزايش يابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
0
این تاکسیرانان اگه مشکل معیشتی داشتن ساعت 6 بعد از ظهر غیب نمی شدن ما هم توی سرمای زمستون شاهد صفهای 50 نفره باشیم برای سوار شدن تاکسی...اتفاقا وضعشون خیلی هم خوبه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین