کد خبر: ۱۴۹۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲

ورود یک میلیون گردشگر نوروزی به مازندران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برآورد ورود یک میلیون گردشگر نوروزی به مازندران خبر داد.

محمدنقی کلانتری با بیان اینکه ریزش برف و باران شدید نیز مانع حضور مسافران در مازندران نشد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شد که در روز اول حدود یک میلیون نفر به مازندران مراجعه کنند که مسدود بودن دو محور منتهی به مازندران مانع از حضور میهمانان نورزی در روز اول شد.

وی با اشاره به حضور ۵۰۰ هزار مسافر نوروز در روز اول سفر، تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده، ۴۰۰ هزار اقامت در روز و شب اول سفرهای نوروزی در مازندران ثبت شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام آمادگی صد درصدی مازندران در پذیرایی از میهمانان نورزی یادآور شد: تدارک اقامت ۷۰۰ هزار نفر در هر شب برای مسافران مهیا شد و حدود ۳۰ هزار واحد اقامتی، استیجاری و منازل شخصی آماده پذیرایی از میهمانان نورزی هستند.

وی با اشاره به آمادگی مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی و زائرسراها تاکید کرد: در پارک‌های استان نیز شرایط حضور مسافران نوروزی وجود دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه نیمی از هتل‌ها و مکان‌های اقامتی مازندران از قبل رزرو شد، گفت: تمام رستوران‌های بین راهی نیز آماده پذیرای از میهمانان نوروزی هستند و همه مکان‌های مسافر پذیر استان نیز توسط بازرسان ادارات میراث فرهنگی و گردشگری و سایر سازمان‌های استان مورد بازدید قرار می‌گیرند.

کلانتری در ادامه به اقامت و پذیرای مسافران در راه مانده شب گذشته در محور کندوان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی مازندران باز است و رفت و آمد در این محورها در جریان است.

به گزارش فارس،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در پایان از مسافران نورزی خواست تا پیشنهادات و شکایت خود را به شماره ۰۹۱۱۸۹۶۱۶۲۶ از طریق پیامک اعلام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین