کد خبر: ۱۴۹۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۲

یک حادثه هوایی در آخرین روز سال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هواپیمای ایرباس ۳۰۰ شرکت هواپیمایی ایران ایر ساعت ۶: ۳۰ صبح امروز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه فرودگاه مهرآباد تهران را به سمت جده عربستان سعودی ترک می‌کند.

با گذشت چند دقیقه از آغاز این پرواز این هواپیما دچار نقص فنی شدیدی شده به طوریکه برای جلوگیری از هرگونه حادثه پروازی در آخرین روز سال ۱۳۹۰ به اجبار در فرودگاه اهواز فرود اضطراری می‌کند.

بر این اساس از ساعت ۱۲ ظهر امروز حدود ۳۰۰ مسافر این هواپیمای ایرباس به اجبار در فرودگاه اهواز پیاده می‌شوند و این در حالی است که در پاسپورت مسافران این هواپیمایی مهر خروج از کشور ثبت شده است.

پیگیری‌های خبرنگار مهر از فرودگاه اهواز حاکی از آن است که تاکنون مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر و مسئولان کاروان‌های حج و زیارت هیچ گونه پاسخی به مسافران این هواپیما درباره زمان احتمالی پرواز به سمت جده عربستان نداده‌اند.

از سوی دیگر ساعات پایانی سال ۱۳۹۰ در حالی سپری شدن است و به نظر می‌رسد که ۳۰۰ مسافر این پرواز باید شب عید را در فروگاه اهواز سپری کنند.

به گزارش مهر،هم تاکنون از هواپیمایی ایران ایر و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور و فرودگاه اهواز درباره مشکلات مسافران این پرواز نتیجه نداده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین