کد خبر: ۱۴۹۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۳

مرگ سه گردشگر در مازندران بر اثر تصادف

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران از فوت سه گردشگر در دو روز گذشته بر اثر تصادفات در استان خبر داد.

فرزاد بزرگی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل ستاد دائمی سفر استان مازندران درباره تعداد بیماران پذیرش شده طی روزهای اخیر در سطح بیمارستانهای مازندران اظهار داشت: تعدادی از بیماران به صورت سرپایی در اورژانس مازندران تحت مداوا قرار گرفته و ترخیص شدند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نورزوی مازندران گفت: 16 نفر از مسافران نوروزی که بر اثر نشت گاز CO دچار مسمومیت شده بودند توسط اورژانس نجات یافته و از بیمارستان مرخص شدند.

وی تصریح کرد: کل بیماران ویزیت شده در اورژانس مازندران در روز سوم سفرهای نوروزی 9 هزار و 655 نفر بود که از این تعداد 794 نفر در سطح بیمارستانهای استان مازندران بستری شدند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نورزوی با اعلام تعداد بیماران پذیرش شده تصادفی که تعداد آنها به 133 نفر می رسد، گفت: در فروردین ماه 91 حدود 184 جراحی در سطح بیمارستانها استان مازندران انجام شد.

وی درباره تعداد فوتی های ناشی از تصادف، بیان کرد: 3 نفر از بیماران تصادفی که به بیمارستانها منتقل شدند در اثر شدت جراحت فوت کردند.

وی دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مازندران را بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی عنوان و یادآور شد: از بین بازدیدهای انجام شده 17 پرونده متخلفین بهداشتی به مراجع قضایی ارسال شد.

به گزارش مهر،دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نورزی مازندران در پایان گفت: هیچ یک از اماکن بهداشتی مازندران تاکنون تعطیل نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین