کد خبر: ۱۴۹۸۱۴
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۸
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

توقف استقلال در نخستین روز سال 91

الجزیره صدرنشین گروه A شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم‌های استقلال ایران و نسف قارشی ازبکستان از ساعت 19:05 امروز سه شنبه برگزارکننده دیداری در چارچوب هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا بودند. این بازی که در حضور 41 هزار و 520 تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد در پایان به نتیجه تساوی بدون گل انجامید تا استقلال فرصت صدرنشینی در گروه A رقابت‌ها را از دست بدهد.

نیمه اول دیدار استقلال - نسف قارشی ازبکستان سرد و کسل کننده پیگیری و کمتر موقعیت گلزنی روی دروازه‌ها خلق شد. در این نیمه استقلال بیشتر صاحب توپ بود اما از این برتری راه به جایی نبرد و با تساوی بدون گل به رختکن رفت.

در نیمه دوم نیز تغییر خاصی در آهنگ بازی به وجود نیامد و استقلال همچنان توپ و میدان را در اختیار داشت اما مقابل دفاع فشرده و هماهنگ نماینده ازبکستان راه به جایی نمی‌برد. در این بین نسف قارشی ضدحملاتی زهردار روی دروازه استقلال داشت که زنگ خطر را برای آبی پوشان به صدا درآورد.

مظلومی با به میدان فرستادن میلاد میداودی و اسماعیل شریفات میل تهاجمی تیم استقلال را بیشتر کرد تا شاید این تیم سال 91 را با یک پیروزی شیرین آغاز کند اما نه طرح حملات استقلال برای گلزنی کارگر بود نه خللی در دفاع منطقی تیم ازبکستانی به وجود می‌آمد. در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

به گزارش مهر، در دیگر دیدار گروه A مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم الجزیره امارات با نتیجه 3 بر 2 از سد میهمان خود الریان قطر گذشت و صدرنشین جدول رده بندی این گروه شد. برای الجزیره در این بازی ریکاردو اولیویرا (9)، ابراهیم دیاکه (53) و عبدالله موسی (56) گل زدند و گل‌های تیم الریان نیز توسط دانیل گوما (65) و فابیو مونتزینه (80) به ثمر رسید.

جدول رده بندی گروه A:
1- الجزیره امارات 6 امتیاز، 2- استقلال ایران 4 امتیاز، 4- نسف قارشی ازبکستان یک امتیاز، 4- الریان قطر بدون امتیاز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین