کد خبر: ۱۴۹۸۲۳
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲
قیمت تورهای گردشگری در تهران

تور بازدید از سه برج مهم تهران؛ 25 هزار تومان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تورهای تهران گردی با برنامه بازدید از سه برج طغرل، آزادی و میلاد، در قالب یک تور نیم روزه با هزینه 25 هزار تومان، گشت های زیارتی بازدید از امامزادگان صالح، قاسم، علی اکبر، منزل امام خمینی و جماران با هزینه 15 هزار تومان، گشت تهران قدیم و بازدید از موزه ارتباطات، میدان مشق، سردرباغ ملی، موزه ایران باستان و آبگینه با هزینه 20 هزار تومان، تور گشت شمیرانات و بازدید از کاخ سعدآباد، موزه حیات وحش و دارآباد و کاخ نیاوران با هزینه 20 هزار تومان، تور ری گردی و بازدید از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، برج طغرل، تپه و نقش برجسته چشمه علی و آتشکده ری با هزینه 15 هزار تومان توسط 6 آژانس مسافرتی فعال در تهران از روز دوم تا 12 فروردین ماه اجرا می شود.

تورهای تهران گردی درحالی فروخته می شود که به عنوان مثال بازدید از سه برج مهم تهران تنها با ورودی 9 هزار تومان برای برج میلاد، 600 تومان برای دیدن برج طغرل و هزار تومان برای دیدن برج آزادی برای هر فردی که بخواهد به تنهایی از این اماکن دیدن کند هزینه بر می دارد.

شرکت کنندگان در این تورهای گردشگری با اتوبوس به مقاصد گردشگری می روند و یک راهنمای گردشگری نیز آنها را همراهی می کند. اما بیمه، پذیرایی و یک وعده ناهار سرد از جمله خدمات این تورهای تهران گردی است.

به گزارش مهر، همچنین افراد زیر هفت سال و بالای 70 سال نیز می توانند به صورت رایگان در این تورها شرکت کنند. در سالهای گذشته تورهای گردشگری تهران به قیمت پنج تا ده هزار تومان عرضه می شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین