کد خبر: ۱۴۹۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
با پاكسازی بخشی از سنگ های فرو ریخته در جاده هراز

تردد محدود در جاده هراز ممكن شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو ستاد تسهیلات سفر نوروزی آمل از پاكسازی بخشی از جاده پرتردد هراز در مسیر آمل به تهران در منطقه 'سیاه بیشه ' خبر داد و گفت : تردد در این جاده به صورت محدود ممكن شده است .

' یحیی عسگری پور ' روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا ، گفت : با توجه به ترافیك سنگین در این منطقه ، عبور خودورها به صورت كنترل شده و با هدایت پلیس راه انجام می شود.

به نظر می رسد با روند عملیات پاكسازی جاده از سنگ و خاك ناشی از ریزش كوه ، این جاده بزودی پاكساری كامل شده و تردد عادی از آن ممكن خواهد شد .

وی اظهار داشت : هم اكنون ترافیك سنگینی در منطقه سیاه بیشه واقع در كیلومتر 40 جاده هراز ایجاد شده است كه با حضور ماموران پلیس راه و راهداران ، یك لاین این جاده به صورت محدود برقرار شده است .

عضو ستاد تسهیلات سفر نوروزی آمل ادامه داد: هم اكنون نیز نیروهای راهداری با تمام توان و بهره گیری از امكانات و تجهیزات در تلاش برای پاكسازی كامل این جاده از سنگ هستند.

عسگری پور اضافه كرد : خوشبختانه حادثه ریزش سنگ از كوه در منطقه سیاه بیشه جاده هراز هیچگونه صدمات و تلفات جانی و مالی در پی نداشته است .

به گزارش ایرنا،وی اضافه كرد: با همكاری دهیاران روستاهای اطراف، مسافرانی كه در محدوده های ریزش سنگ در این جاده گرفتار شده بودند به محل های اسكان نوروزی هدایت شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین