کد خبر: ۱۴۹۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷

مجادله شهاب مرادی با احسان علیخانی درباره اسکار فرهادی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در لحظاتی قبل از سال تحویل و در برنامه زنده شبکه دوی سیما که با اجرای احسان علیخانی روی آنتن می​رفت؛ حجت الاسلام شهاب مرادی حاضر شده بود. علیخانی درباره افتخار کسب اسکار از او سوال پرسید که او گفت: من درباره سینما زیاد حرف دارم ولی کلا هر جایزه​ای که آمریکایی​ها به ما بدهند خوشحالم نمی کند چون آنها دشمن ما هستند.

مرادی ادامه داد: اصولا آمریکایی​هایی که ما را تحریم می​کنند و تحت فشار قرار می​دهند، چرا باید به ما جایزه بدهند و من از دریافت این جایزه خوشحال شوم؟ علیخانی که گویا از این پاسخ شوکه شده بود گفت: شما «جدایی نادر از سیمین» را دیده​اید؟

شهاب مرادی گفت: من نه! چون اکران نشده! در جشنواره هم نتوانستم آن را ببینم. ولی درباره​اش شنیدم که گویا درباره «دروغ» ساخته شده است. اما با فیلم هم کاری ندارم حرف من این است که نباید افرادی که به اسکار می​روند نماینده انقلاب و نظام دانست. به نظر شما آن دختری که بدون حجاب به مراسم اسکار می​رود، نماینده انقلاب اسلامی و نظام است؟ من کلا با این جوایز مشکل دارم و برای من اسکار ارزشی ندارد که حالا به برنده اش تبریک بگویم.

به گزارش «24»، علیخانی که گویا از این پاسخ اصلا خوشش نیامده بود گفت: «به هر حال شما برای اینکه یک ایرانی پرچم ایران را در یک کشور دیگر مثلا در آمریکا برافراشته، خوشحال نمی​شین؟ من به عنوان یک جوان خیلی خوشحال می​شوم و باعث غرورم خواهد بود.» شهاب مرادی تلویحا این خوشحالی را قبول کرد اما حرفی درباره​اش نزد و موضوع بحث عوض شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
10
16
خدا نکنه آدم گیر چیزی باشه...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین