کد خبر: ۱۴۹۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۳

ترافیك در جاده های هراز و كندوان سنگین است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس پلیس راه استان مازندران از یك طرفه شدن جاده های هراز و كندوان به سمت تهران خبر داد و گفت : علیرغم این محدودیت، ترافیك در جاده های هراز و كندوان سنگین است.

سرهنگ "جعفر محمدنژاد" گفت : مسافران و گردشگران با كندی در حال عبور از جاده های هراز و كندوان هستند و با تاخیر به مقاصد خود خواهند رسید .

وی با اشاره به وضعیت ترافیكی در جاده فیروزكوه اضافه كرد : هم اكنون تراكم ترافیكی در محور مواصلاتی فیروزكوه نیمه سنگین است .

رییس پلیس مازندران اظهار داشت : از منطقه آب اسك تا رودهن در جاده هراز و از منطقه مرزن آباد تا كرج در محور مواصلاتی كندوان از ساعت 15، یك طرفه شده است تا مسافران نوروزی با آرامش بیشتری به شهرهای خود برگردند .

محمدنژاد بیان داشت : تعداد فراوانی از مسافران امروز (جمعه) را برای بازگشت به شهرهای خود انتخاب كردند كه این موضوع موجب تراكم ترافیكی سنگین در برخی از جاده های اصلی استان شده است .

وی اظهار داشت : پیش بینی می شود در ساعات آینده بر حجم ترافیك راه های اصلی استان افزوده شود و شاهد تراكم ترافیكی سنگین تری در محورهای مواصلاتی استان باشیم .

محمدنژاد همچنین از اجرای طرح نوروزی در این استان خبر داد و گفت : این طرح با همكاری و مشاركت نیروی انتظامی استان و برخی از دستگاه های اجرایی استان همانند راه و ترابری، جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 به اجرا درآمده است .

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان كرد : طرح نوروزی از روز چهارشنبه (24 اسفندماه) در استان آغاز شده است و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد یافت .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین