کد خبر: ۱۴۹۹۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۱

تارتار:بدشانس بودیم/غلامی:چمن بد بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ملوان بندرانزلی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در این بازی خوب و با برنامه عمل کردیم به خصوص در نیمه اول که فرصت‌های زیادی بدست آوردیم اما روی درخشش دروازه بان ملوان به گل نرسیدیم.

وی بدشانسی را عامل تساوی تیمش با ملوان بندرانزلی عنوان کرد و افزود: در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم قدری بی نظم عمل کردیم و لغزنده بودن زمین نیز روی کیفیت کارمان تاثیر منفی گذاشته بود اما در اواخر مسابقه بازهم ابتکار عمل را در دست گرفتیم و فرصت‌هایی بدست آوردیم که از آنها بهره لازم را نبردیم. زیبایی‌های فوتبال هم به همین است و اینطور نیست که همه فرصت‌های یک تیم در بازی گل شود.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص اینکه چرا برای تغییر نتیجه دست به تعویض نزده است، اظهار داشت: تیم ما خوب بازی می‌کرد، پس نیازی به تعویض وجود نداشت. ما به تیم ملوان که در هر بازی شانس‌های زیاد گلزنی بدست می‌آورد، یک موقعیت گل هم ندادیم و تنها فرصت این تیم نیز روی اتفاق بدست آمد.

تارتار از غیبت پنج بازیکن این تیم در بازی مقابل ملوان بندرانزلی یاد کرد و گفت: ما در این بازی محمد محمدی، عباس آقایی، میلاد زنیدپور، جهانگیر عسگری و ابوذر رحیمی را در اختیار نداشتیم که غیبت آنها روی عملکرد تیم تاثیر منفی گذاشته بود.

وی از بخشودگی میلاد زنیدپور توسط کادر فنی باشگاه داماش گیلان خبر داد و گفت: میلاد ابراز ندامت کرده و قرار است در دیدارهای آینده از این بازیکن استفاده کنیم. ما به دنبال این نیستیم که یک بازیکن را محو و نابود کنیم و به زنیدپور فرصت می‌دهیم تا جبران کند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تاکید براینکه تیم داماش به تیمی یکدست و همدل تبدیل شده است، اظهار داشت: تیم ما شرایطی به مانند شاهین بوشهر دارد اما ببینید شاهین امروز چه وضعیتی دارد و ما چه شرایطی داریم. اینکه مرا در این شرایط بحرانی خود را در میانه جدول حفظ کردیم به دلیل همدلی بازیکنان و کمک‌های بزرگترهای تیم است که جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم.

تارتاردر خصوص عملکرد داور دیدار داماش گیلان - ملوان بندرانزلی گفت: داوری در مجموع خوب و بی نقص بود اما امیدوارم کمک داور در صحنه گل تیم داماش که مردود اعلام شد درست عمل کرده باشد، چرا که همان یک گل تاثیر زیادی روی سرنوشت بازی داشت.

بازی تیم‌های داماش گیلان و ملوان بندرانزلی که دیداری معوقه از هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

زمین روی کیفیت بازی ملوان تاثیر گذاشته بود

همچنین فرهاد پورغلامی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل داماش گیلان با بیان این مطلب گفت: زمین ورزشگاه عضدی رشت روی بازی تیم ملوان تاثیر منفی گذاشته بود و اجازه نداد که ما بازی همیشگی خود را انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: منکر بازی خوب تیم داماش نمی‌شوم اما این تیم اگر در بازی امروز شانس و فرصتی بدست آورد، روی ضربات ایستگاهی بود. به واقع در این بازی خط هافبک تیم داماش خیلی بهتر از خط میانی ما بازی کرد و همین مسئله عامل برتری آنها شده بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی همچنین یادآور شد: در بازی رفت که در انزلی برگزار شد ما حاکم میدان بودیم و روی یک اتفاق گل خوردیم. در رشت نیز تیم داماش بهتر از ما بازی کرد اما اگر فرصت و موقعیت صددرصدی بدست آورد روی ضربات ایستگاهی بود.

پورغلامی ضمن پذیرش اینکه باید در جریان بازی خود را کنترل کرده و به داور معترض نشود، گفت: صحنه‌هایی که من روی آنها اعتراض داشتم را بار دیگر بررسی کنید، در آن صورت متوجه خواهید شد که اعتراض من بیراه نبوده است.

وی در واکنش به خبرنگاری که گفت: "دروازه بان ملوان بهترین بازیکن دربی گیلان بود"، خاطر نشان کرد: ابراهیم‌زاده با وجود اینکه به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است اما عملکرد خیلی خوبی داشت و دروازه خود را به خوبی حفظ کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی غیبت محسن مسلمان را یکی از عوامل افت تیمش در دیدار با داماش گیلان عنون کرد و گفت: ما عادت نداریم که روی چمن مصنوعی بازی کنیم. از سوی دیگر بارش باران زمین ورزشگاه عضدی را لغزنده کرد و بازیکنان ملوان دیگر حتی نتوانستند یک پاس ساده به هم بدهند.

پورغلامی با ابراز رضایت از نتیجه رقم خورده در دربی گیلان گفت: با توجه به فاصله نزدیک امتیازات دو تیم داماش گیلان و ملوان بندرانزلی یک امتیاز خارج از خانه برای ما غنیمت است.

وی در ادامه یادآور شد: شاید شما (خبرنگاران) در جریان نباشید اما در ابتدای فصل مصوبه‌ای از سوی سازمان لیگ برتر به باشگاه داماش گیلان ابلاغ شد که براساس آن چهار دیدار خانگی این تیم مقابل استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و ملوان می‌بایست در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید سازمان لیگ برتر ما اصرار داشتیم بازی ما برابر داماش در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود اما زمانی که متوجه شدیم سازمان لیگ در نظر دارد بازی در ورزشگاه عضدی برگزار شود، اعتراضی نکردیم.

پورغلامی در خصوص رابطه نه چندان دوستانه‌ای که بین تماشاگران دو تیم ملوان بندرانزلی و داماش گیلان وجود دارد، گفت: یکی از آرزوهای من این است که رابطه‌ای دوستانه بین فوتبالدوستان رشت و انزلی ایجاد شود و برای اینکه چنین کاری صورت پذیرد، حاضرم هرکاری انجام دهم.

وی افزود: برای اینکه حسن نیت خود را در این خصوص نشان دهم، حتی حاضرم با تیم ملوان 10 بازی در شهر رشت انجام دهم، چرا که اعتقاد دارم فوتبال برای رفاقت و وصل کردن است. بدون شک اگر فوتبال نبود، نه شما مرا می شناختید و نه من شما را.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص بازی معوقه این تیم مقابل استقلال که روز نهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: ما به تهران می‌رویم که استقلال را شکست دهیم. مطمئن باشید در آن بازی ملوان نمایش بهتری خواهد داشت و کیفیتی متفاوت را از بازی تیم ما شاهد خواهید بود.

به گزارش مهر،بازی تیم‌های داماش گیلان و ملوان بندرانزلی که دیداری معوقه از هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین